کد خبر 126990
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

نخستین بازی رایانه ای ارتش با نام «مبارزه در خلیج عدن» با حضور فرمانده نیروی دریایی رونمایی شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، صبح امروز نخستین بازی رایانه ای ارتش با موضوع «مبارزه در خلیج عدن» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی و امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رونمایی شد.

این بازی رایانه ای که با موتور قدرتمند یونیتی (Unity) و گرافیک و صداگذاری حرفه ای خود در 7 مرحله طراحی و تولید شده است به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد و مبارزه تکاوران قهرمان این نیرو با دزدان دریایی در خلیج عدن می پردازد.

بازی «مبارزه در خلیج عدن» که قرار بود اسفند ماه سال گذشته منتشر شود، پس از اعمال اصلاحات فنی و محتوایی توسط معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش هم اکنون آماده عرضه در بازار بازی های رایانه ای است و پیش بینی می شود با توجه به رعایت شاخص ها و استانداردهای لازم با استقبال خوب طرفداران بازی های رایانه ای مواجه شود.



بازی «مبارزه در خلیج عدن» از اولین بازی هایی است که در زمان حال اتفاق می افتد و بازیکنان در نقش تکاورانی از نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران به مأموریت های مهم و حساس در آبهای بین المللی اعزام می شوند.

در این بازی، مخاطب در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ارتش قرار می گیرید که به مبازه با دزدان دریایی خلیج عدن می رود.

در مراحل مختلف بازی، تکاوران دریایی ارتش برای رسیدن به منطقه های مشخص شده باید دزدان دریایی را از بین برده تا به سرکرده دزدان دریایی دست یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    0 0
    خیلی گران است 1 دی وی دی = 4500 تومان خب خیلی گرون ولی چون ساخت ایران بوده امتحانش ضرر نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس