کد خبر 125841
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: جای تعجب دارد باشگاه‌ها با وجود بدهی میلیاردی خرید گرانقمیت می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان درباره ممنوع الکار شدن برخی افراد در فوتبال و وضعیت بدهکاری باشگاه ها گفت: درباره حضور افراد در فوتبال و تاییدیه حضور و فعالیت آنها تصمیماتی گرفته ایم که آن را اجرا خواهیم کرد. بر همین اساس برخی افراد در این زمینه ممنوع الفعالیت هستند و خودشان هم می دانند که نباید فعالیت کنند و با آنها در صورت فعالیت برخورد می شود. به صورت جدی مقابل پدیده دلالیسم ایستاده ایم و باشگاه ها هم در این زمینه همکاری های لازم را دارند.

بهروان درباره بحث بدهکاران و طلبکاران باشگاه ها گفت: باید همه باشگاه های بدهکار نسبت به تسویه حساب با طلبکاران اقدام کنند اما جالب اینجاست با اینکه بدهی های میلیاردی دارند، خریدهای گرانقیمت انجام می دهند و واقعا باعث تعجب است که این اتفاق می افتد. خود باشگاه ها باید رعایت کنند چرا که پرونده اکثر باشگاه ها به صورت بدهکار باز و در دست بررسی و صدور حکم کمیته انضباطی است و حتی در این باره احکامی هم صادر شده است.

سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: امیدواریم در لیگ پیش رو بسیاری مشکلاتی که قبلا داشته ایم یا نداشته باشیم و باشگاه ها در همه موارد از جمله استاندار سازی و غیره همکاری های لازم را با ما داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس