کد خبر 124340
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱

چهل و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان صبح سه شنبه با محوریت تصویب برنامه های هفته جوان تشکیل شد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، در این جلسه قرار است اهداف و چارچوب های برنامه های هفته جوان که از نهم تا چهاردهم تیرماه برگزار می شود، برای اجرا در دستگاههای مختلف به تصویب برسد.

محمد صادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان در این زمینه توضیح داد: همزمان با هفته جوان در تمامی استان ها هفته جوان برگزار شده و مراسم تجلیل از جوان برتر، برپایی نمایشگاه هایی در حوزه جوانان، دستاورد ارگان های مختلف در این حوزه برپا خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح پرتابل جوانان وزارت ورزش و جوانان در دهه سوم خرداد ماه خبر داد و گفت: با افتتاح این پرتابل تمامی جوانان کشور می توانند تمامی برنامه های مرتبط با خود را از طریق این پرتابل پیگیری کنند.

تشکیل ستاد اوقات فراغت جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به ایام تابستان، ستاد اوقات فراغت جوانان در تمامی استان ها تشکیل شده و قرار است برنامه ریزی های گسترده ای برای اوقات فراغت جوانان برای تابستان 91 صورت گیرد.

فعالیت 4500 سمن ویژه جوانان در دولت نهم و دهم

اکبری در پاسخ به مهر درباره تعداد سمنهای حوزه جوانان گفت: در دولت نهم و دهم، چهار هزار و 500 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان اعتبارنامه دریافت کرده اند اما با توجه به اینکه از این به بعد اعتبارنامه های دائمی را وزارت کشور صادر می کند، وزارت ورزش و جوانان هم اکنون اعتبار نامه های این سمنها را تا زمان تحویل اعتبارنامه های دائمی تمدید می کند.

وی درباره تعداد سمنهایی که هم اکنون در صف دریافت اعتبارنامه هستند،گفت: متقاضیان می توانند درخواست خود را به وزارت ارائه کرده و اقدامات ثبت شرکتی و تایید نامشان را انجام داده و سپس وزارت ورزش و جوانان پرونده های آنها را برای دریافت اعتبارنامه به وزارت کشور ارسال می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس