کد خبر 1174940
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
تظاهرات علیه نتانیاهو وارد هفته سی و دوم شد - کراپ‌شده

رسانه‌های صهیونیست از ادامه تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تجمع در میادین وخیابان‌های برخی شهرها از جمله «قدس اشغالی» و مقابل اقامتگاه وی خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیستی شنبه‌شب به وقت تهران از  شروع سی و دومین هفته تجمعات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» در این باره نوشت، معترضان برای سی و دومین هفته متوالی در تقاطع خیابان‌ها و پل‌ها در بسیاری از شهرهای واقع در فلسطین اشغالی تجمع کرده‌اند. جنبش «جنایت نخست وزیر»، یکی از گروه‌های مهم برگزار کننده تظاهرات، نتانیاهو را متهم کرده که از همه گیری کرونا برای تاخیر در دادگاه رسیدگی به فساد مالی خود استفاده می‌کند.

تظاهرات علیه نتانیاهو وارد هفته سی و دوم شد

به نوشته این منبع خبری، برخی معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی و نیز نزدیک منزل وی در شهر «قیصریه» تجمع کرده‌اند. گزارش‌ها حاکیست که قرار است گروهی از معترضان  در میدان معروف «پاریس» در قدس اشغالی و مجاور محل اقامت نتانیاهو تجمع کنند.

تظاهرات علیه نتانیاهو وارد هفته سی و دوم شد

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که شماری از معترضان در حال حرکت به سوی خیابان «بالفور» نزدیک محل اقامت نتانیاهو هستند.

جنبش «پرچم‌های سیاه» یکی دیگر از عاملان برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو است. تظاهرکنندگان با وجود شیوع کرونا و برودت هوا در فلسطین اشغالی خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل فساد مالی، رشوه، کلاهبرداری و ضعف در مدیریت در مواجهه با کرونا هستند. چندی قبل پلیس رژیم صهیونیستی ۱۸ فرد را در اعتراض‌های یادشده نزدیک قدس اشغالی به اتهام اقدامات خرابکارانه دستگیر کرد.

نتانیاهو در حالی قرار است یک هفته دیگر در دادگاه حاضر شود که منکر فساد مالی است و مدعی است که این تظاهرات کار گروه‌های سیاسی رقیب، رسانه‌ها و برخی دیگر برای خلع او از قدرت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس