بایدن، تحریم بانک مرکزی و شرکت‌ ملی نفت و قانونی به نام کاتسا

یک نماینده آمریکایی شیفته رژیم صهیونیستی با اتهام زنی علیه ایران به «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا توصیه کرده تحت هیچ شرایطی وارد برجام نشود.

به گزارش مشرق؛ یک قانونگذار جمهوریخواه آمریکا به «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور توصیه کرده که ادامه دهنده رویکرد فشار حداکثری ترامپ بر ایران باشد و وارد برجام نگردد.

به گزارش شبکه خبری «فاکس نیوز» «گرگ مورفی» قانونگذار ایالت کارولینای شمالی گفت، ایرانیها خواهان محو اسرائیل هستند، ایرانی‌ها دوست ما محسوب نمی‌شوند و آزمودن و امتیاز دادن به آن‌ها یک سیاست خارجی مضحک است. وی در ادامه گفت، با وجود خروج آمریکا از برجام در زمان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، ایران به غنی سازی ادامه می‌دهد.

مورفی از جمله امضا کنندگان نامه‌ای جدید از سوی قانونگذاران جمهوریخواه به بایدن در زمینه عدم مماشات با ایران است و در این نامه او مدعی شده ایران موجب بی ثباتی در منطقه است. سناتور مورفی در این مصاحبه با حمایت از رژیم صهیونیستی گفت گه نرم شدن مواضع آمریکا در قبال ایران، برای اسرائیل به عنوان نزدیکترین متحد ایالات متحده در منطقه، زیان آور است.

گرگ مورفی در بخش دیگر این گفت‌وگو با فاکس نیوز ، ایران را به دروغگویی متهم کرد.

مشاور امنیت ملی آمریکا نیز به تازگی ایران را به «حمایت از تروریسم در منطقه» متهم کرد و گفت: «اقدامات بی‌ملاحظه‌ آنها در حمایت از تروریسم در منطقه فروکش نکرده و در برخی از حوزه‌ها تسریع شده است.»

این در حالی صورت گرفت که جمهوری اسلامی ایران همواره ادعاهای بی اساس مقام‌های کشورهای غربی درباره حمایت از تروریسم را رد کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    18 5
    من هم پیشنهاد شو تایید میکنم!! یوقت برنگردی به برجام ها، بزار ما خودکفا بشیم شر شما و اصلاحاتچی ها و غربگداها باهم از سرمون کم شه!!!
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    14 2
    من هم بعنوان یک ایرانی با برگشتن به برجام بی فرجام که باعث رکود پیشرفتهای ایران در زمینه برنامه های هسته ای،موشکی،نظامی وعلمی باشد سخت مخالفم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس