کد خبر 113427
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۱

مهدي كروبي سه شنبه گذشته به كاشان سفر كرده بود.

به گزارش مشرق، پايگاه اينترنتي گروهك ملي- مذهبي اعلام کرد: ظاهراً يكي از فرزندان كروبي وي را در اين سفر همراهي كرده است.
به نوشته کیهان، انتشار خبر اين سفر تفريحي در حالي است كه پيش از اين رسانه هاي ضدانقلاب از حضور ميرحسين موسوي و زهرا رهنورد در يكي از مناطق ويلايي شمال كشور در ايام نوروز و ملاقات با فرزندان خود در شمال خبر داده اند. تصوير اين سفر هم اكنون در عرصه اينترنت منتشر شده اما مورد سانسور رسانه هاي مدعي حمايت از فتنه سبز قرار گرفته است.
به گزارش جام نيوز يكي از كاربران بالاترين ضمن انتشار تصوير فوق در پست خود نوشت: «چندي است عكسي از ميرحسين موسوي منتشر شده است كه وي را در ويلايي در شمال كشور نشان مي دهد. گفته مي شود وي در جريان ديدار نوروزي با فرزندانش به روستايي در شمال كشور رفته است. اين اصلاً چيز بدي نيست ولي نكته عجيب اين است كه طرفداران آقاي موسوي اصرار دارند كه وي همچنان در حبس خانگي بوده است و حتي لينك هايي كه تحت اين عنوان به بالاترين فرستاده شده، تحت عنوان «خبر غيرواقعي»[!] حذف گرديده اند. به راستي چرا مدعيان طرفداري موسوي از انتشار عكس وي در ويلاي شمال هراس دارند؟ آيا فكر مي كنند اگر موسوي به شمال كشور رفته، مرتكب گناهي شده است يا خداي ناكرده تقدسش مخدوش گشته است؟»
اين خبرها در حالي منتشر مي شود كه سيدمحمد خاتمي نيز روز جمعه 12 اسفند 90، محافل تحريم كننده انتخابات مجلس را قال گذاشت و ضمن حضور در ويلاي شخصي برادر خود در يكي از روستاهاي اطراف دماوند(روستاي وادان) راي خود را در صندوق انداخت. شبكه بالاترين كه همچنان با وجود سپري شدن 50 روز از انتخابات مجلس، از خاتمي عصباني است، خطاب به وي نوشت: ما را به خير تو اميد نيست، شر نرسان. آقاي خاتمي سياست را ببوس و بگذار كنار، تو مرد مبارزه نيستي و بهتر است به همان كارهاي فرهنگي و استراحت در باغچه دماوند بپردازي.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس