کد خبر 112968
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

پوشیدن لباس های تنگ در کنار ظاهر قشنگی که دارند می تواند باعث بروز بیماری ها و مشکلات بسیار زیادی نیز بشوند که باید به آن ها دقت داشته باشیم.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، لباس های تنگ تنها شامل شلوار و پیراهن نمی شود و باید به تمام لباس هایی که پوشیده ایم دقت کنیم. لباس های تنگ می توانند باعث بروز مشکلاتی شوند که جبران آن ها بسیار سخت است. در ادامه نگاهی داریم به مشکلاتی که برای بدن ایجاد می شود.

پیراهن یا تی شرت:

پیراهن های تنگ از جمله مواردی هستند که می توانند باعث بروز مشکلات بسیاری شوند. هنگامی که شما از پیراهن های تنگ استفاده می کنید تا لاغر تر به نظر برسید فشاربه معده شما وارد می شود و باعث می شود تا اسید معده به مری بازگردد. این امر می تواند برای شما بسیار خطرناک باشد.



در کنار خطر بازگشت اسید معده مشکلاتی نیز برای تنفس شما ایجاد می شود به نحوی که نفس کشیدن برای شما سخت شده و این امر به دیافراگم شا فشار وارد می کند و این مشکل وقتی شما عطسه یا سرفه کنید بسیار بدتر می شود.

شلوار:

شلوارهای تنگ از پیراهن های تنگ نیز بدتر هستند چرا که همان مشکلات پیراهن را با تعداد بیشتری مشکل ایجاد می کند. شلوارهای تنگ می توانند باعث ایجاد اختلالاتی در رگ های عصبی پای شما شوند و این می تواند در دراز مدت پای شما را از کار بی اندازد.



شلوارهای تنگ همچنین در هنگام غذا خوردن نیز بسیار مشکل ایجاد می کند. از این مشکلات می توان به افزایش ضربان قلب اشاره کرد. البته ضربان قلب هنگامی بسیار افزایش می یابد که شما شلواری حداقل 2 سایز کوچکتر از سایز واقعیتان داشته باشید.

کراوات و یقه:

بستن دکمه بالایی لباس و همچنین داشتن کروات می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. تحقیقات نشان از آن است که بستن کراوات و همچنین اگر دکمه بالایی لباس بسیار سفت باشد باعث بروز اختلالات بینایی شود. این امر به گونه ای اتفاق می افتد که یقه شما به رگ های کردن فشار وارد می کند و این فشار مستقیما به چشم وارد می شود.



برحسب تحقیقاتی که انجام شده است از هر ده مرد هفت نفر آن ها لباس هایی می خرند که یقه هایی کوچکتر از اندازه گردنشان دارد. این یقه ها می توانند همچنین جلوی جریان خون به مغز را بگیرند و این باعث سردردهای بسیار شدید می شود.

کفش:

هر ساله خانم های بسیاری در جهان مقدار زیادی پول را خرج درمان مشکلات پاهایشان می کنند و این امر به علت وجود کفش های نامناسب است که آن ها پاهایشان می کنند.



بیشتر مردم وقتی کفش هایشان مقداری تنگ می شود باز هم از آن ها استفاده می کنند و این درحالی است که این امر باعث به وجود آمدن خطرهای بسیار زیادی برای پاها می شود. این مشکلات می توانند استخوان درد و عفونت هایی مربوط به انگشتان پا باشد. بهتر است تا با کوچک شدن کفش ها آن ها را عوض کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که کفش های تنگ می توانند به وجود آورند پیچ خوردگی های پا است که این خود خطر شکستگی پا را تا مقدار بسیار زیادی افزایش می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس