کد خبر 112089
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵

خبرگزاری كره جنوبی ( یونهاپ) روز دوشنبه از خودكشی بازیكن سابق تیم فوتبال 'سووان سامسونگ پوولوینگز' این كشور پس از متهم شدن به تبانی خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا ، خبرگزاری یونهاپ روز دوشنبه به نقل از پلیس كره جنوبی گزارش داد: 'لی كیونگ هوان' بازیكن ۲۴ ساله كه پیش از این در تیم فوتبال 'سووان سامسونگ پوولوینگز' بازی می كرد خودكشی كرد.

براساس گزارش یونهاپ ، این بازیكن به تبانی در لیگ فوتبال كره جنوبی متهم و با محرومیت از فوتبال تا پایان عمر محكوم شده بود.

پلیس كره جنوبی اعلام كرد: جسد این فوتبالیست روز شنبه در پی اطلاع نگهبان یكی از ساختمان های 'آنچون' واقع در غرب سئول پیدا شد و تحقیقات پیرامون مرگ وی ادامه دارد.

'لی' فصل گذشته در خط میانی تیم فوتبال 'سووان سامسونگ پولووینگز' در لیگ فوتبال كره جنوبی بازی می كرد اما پس از اتهام به تبانی در یك دیدار تا پایان عمر از بازی محروم شد.

نزدیكان 'لی' به خبرگزاری یونهاپ گفتند كه وی به همراه مادرش زندگی می كرد و پس از محروم شدن از بازی فوتبال در وضعیت اقتصادی بسیار بدی قرار گرفت.

خاطرنشان می شود ، رسوایی تبانی در فوتبال كره جنوبی موجب بازداشت و دستگیری ده ها بازیكن سابق و كنونی لیگ فوتبال كره جنوبی شد و برخی از این بازیكنان به همراه تعدادی از مدیران برنامه هایشان به محرومیت از فوتبال تا پایان عمر محكوم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس