کد خبر 111857
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۸

"پیرماریو موروسینی" که شنبه شب در حین برگزاری دیدار تیم‌های پسکارا و لیورنو جان خود را در زمین فوتبال از دست داد، زندگی غمباری داشت.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، بازیکن 25 ساله تیم فوتبال سامپدوریا که به طور قرضی در لیورنو بازی می‌کرد روز شنبه در دقیقه 31 دیدار تیم‌های پسکارا و لیورنو بر اثر ایست قلبی درگذشت.

"گاتزتا دلو اسپورت" و "کوریره دلو اسپورت" با تیتر: "مرگ در زمین، توقف فوتبال" به استقبال این تراژدی رفته‌اند.  شماری از رسانه‌های دیگر ایتالیایی هم با عناوین: "فوتبال به شوک فرو رفت" و "سیلاب اشک برای مورو" به این رویداد فوتبالی پرداخته‌اند.

"برونو بارتولوتزی"، روزنامه نگار ایتالیایی در این خصوص اظهار داشت: "ما که به طور مستقیم بازی را تماشا می‌کردیم با او مردیم".

گاتزتا در مقاله خود که در ارتباط با مرگ موروسینی منتشر کرده، نوشته است: "زندگی تاسف‌بار یک پسر خوشحال. کسی که والدینش را از دست داده بود و برادرش هم خودکشی کرده بود و تنها یک خواهر معلول داشت. موروسینی به دختری که بازیکن والیبال بود عشق می‌ورزید. این داستان فوتبالیستی است که با هر چیزی جنگ کرده بود".

گاتزتا در ادامه این مقاله از جامعه ایتالیا خواسته به یاری خواهر معلول  موروسینی بشتابد که تمام خانواده‌اش را از دست داده است. به نوشته این روزنامه "تنها راهی که می‌توان از طریق آن به مرگ موروسینی معنا بخشید این است که خواهرش را کمک کنیم".

هزاران نفر از مردم امروز بیرون ورزشگاه لیورنو به نام "آرماندو پیچی" جمع شدند و با پارچه نوشته‌های "تو تا آخر جنگیدی، خداحافظ موروی بزرگ" یاد و خاطره این بازیکن را گرامی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس