کد خبر 108615
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۴

عضو فراکسیون زنان طرح یک فوریتی مرخصی خانواده را یکی از مهمترین طرح های مجلس هشتم در روزهای پایانی این مجلس دانست و گفت: با تصویب طرح اصلاح قانون ترویج تغذیه با شیر مادر، بعد از تولد فرزند یکسال به خانم ها و دو هفته به آقایان مرخصی داده می‌شود.

به گزارش مشرق ؛ زهره الهیان در گفتگو با مهر با اشاره به اولویت های کاری مجلس شورای اسلامی در روزهای باقیمانده مجلس هشتم گفت: تصویب بودجه 91 مهمترین برنامه و اولویت کاری مجلس هشتم در روزهای پایانی خواهد بود.

وی طرح مرخصی خانواده و تشکیل فراکسیون زنان را از دیگر طرح های مهم مجلس هشتم در دوماه پایانی کار این مجلس دانست و توضیح داد: طرح یک فوریتی اصلاح قانون ترویج تغذیه شیرمادر در آخرین روز کاری مجلس در سال گذشته تقدیم هیأت رئیسه شده است، که براساس این طرح به خانم ها به جای شش ماه ، یکسال مرخصی زایمان داده می شود و همسران آنان نیز از زمان تولد فرزند دو هفته در مرخصی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تشکیل کمیسیون زنان برای رسیدگی تخصصی به امور زنان و خانواده که از اولویت های راهبردی سندهای بالادستی است از دیگر طرح های یک فوریتی است که در دستور کار مجلس قرار دارد و امیدواریم در این روزهای باقیمانده مجلس به تصویب برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس