در بازی «جنگ‌آماد 2»‌ نیروهای انگلیسی به همراه هم‌پیمان‌شان آمریکا برای براندازی حکومتِ کشوری به نام تاکستان، به آن حمله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مشرق، بازی «جنگ‌آماد 2» (Arma II) یک بازی تیراندازی اول شخص است که در آن شما می‌توانید نقش‌های مختلفی را بر عهده بگیرد، از سرباز ساده گرفته تا فرمانده تانک یا خلبان یک بالگرد جنگی. همچنین در برخی از سناریوهای این بازی بازی‌باز می‌تواند به نیروهای تحت فرمان خود دستورات جنگی لازم را صادر کند.

نسخه اصلی این بازی در سال 2009 و نسخه‌های تکمیلی آن در سال‌های 2010 و 2011 به بازار عرضه شدند. این بازی ادامه داستان شماره قبلی خود می‌باشد. در این بازی حوادث در کشوری ساختگی واقع در شمال ایران به نام «تاکستان» روی می‌دهد که به دلیل جنگ‌های داخلی دست‌خوش بی‌ثباتی و تجزیه شده است. از نام «تاکستان» مشخص است که نام این کشور به نوعی برگرفته از نام کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد و به طور تلویحی اشاره به حمله به این کشورها دارد.

در «جنگ‌آماد 2» طبق روال معمول، نیروهای آمریکایی به تاکستان فرستاده شده‌اند تا کنترل امور را از دست دولت دیکتاتوری حاکم بر این کشور خارج کرده و برای ترویج حقوق بشر در آنجا خود زمام امور را بدست گیرند.


بازی‌بازها می‌توانند در طول بازی دست به کارها و عملیات‌های اختیاری بزنند که سبب تغییر یافتن پایان بازی می‌شود. در نسخه تکمیلی این بازی، که بسته قابل دانلود آن سال گذشته و با نام «تجدید قوا» (Reinforcements) به بازار عرضه شد، بازی‌بازها قادرند هدایت نیروهای جنگی انگلیس را نیز بر عهده بگیرند.


در این بازی نیروهای نظامی انگلیسی، آمریکایی، تاکستانی، ناتو، سازمان ملل، و گروه‌های مردمی تاکستان حضور دارند. طبیعتاً برای این که این یورش و استعمارگری در ذهن بازی‌باز رنگ و لعابی مدرن و بشردوستانه به خود بگیرد،‌ نیروهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل و ناتو نیز در آن جای داده شده‌اند.

این بازی که ساخت شرکت «بوهیمیا اینتراکتیو استودیو» می‌باشد، برای رایانه‌های شخصی و اشخاص 18 سال به بالا در نظر گرفته شده است. همچنین قرار است این بازی در آینده برای کنسول Xbox 360 نیز وارد بازار شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    از نام شرکت سازندش معلومه چه خبره : بوهیمیا ...
  • علی ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    از نزدیکان آقای س هستند!
  • مجتبی ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام بر برادران مشرقی تاکستان کجاست؟دقت کنید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس