خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري، به زمزمه ها و گفته مي شود هايي بر مي خورند که مهمان کردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.

*در ديدار موسوي و خاتمي، ميرحسين از خاتمي درباره بيانيه اي که به" منشور بازگشت" معروف شده سوال مي کند که خاتمي به وي مي گويد همراهم نيست. موسوي از خاتمي مي خواهد اين منشور را براي وي بفرستد که خاتمي مي گويد هنوز آماده نشده است. موسوي از اين پاسخ خاتمي عصبي شده شود و  در جمع مشاورانش گفته خاتمي براي اتمام حجت اينجا آمده بود.

*شنيده ايم که بعد از سفر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به بابل، بهزاد نبوي با هاشمي رفسنجاني ديدار مي کند و از اينکه با خانواده زندانيان ملاقات کرده تشکر مي کند.

*گفته مي شود از سوي مسوولان دانشگاه آزاد تماس هايي با آقايان موسوي اردبيلي،بجنوردي، حسن خميني و محقق داماد گرفته شده و از آنان خواسته شده است درباره امکان وقف داانشگاه آزاد نظر خود را به صورت رسمي و علني اعلام نمايند.

*شنيده ايم که علت لو رفتن دعوتنامه مجمع تشخيص از ميرحسين موسوي،سپردن اين نامه به يک پيک موتوري براي ارسال بوده که وي اين نامه را اشتباها به افراد ديگري تحويل مي دهد.

*يکي از نمايندگان مجلس در جلسه اي گفته با خريد و فروش املاک در منطقه پارس جنوبي به ثروتي رسيده ام که کنترل املاکم از دستم خارج شده است.اين فرد رابطه فاميلي نزديکي با يکي از فتنه گران زنداني دارد.

*شنيده ايم در آستانه صدور حکم حسين درخشان، يکي از دوستان لندن نشين وي به نام (شهاب. الف) خود را به تهران رساند تا با توجيهاتي، بخشي از وبلاگ نويسان متعهد را به منزل پدر و مادر درخشان بکشاند و از اين طريق دادگاه وي را در صدور حکم تحت فشار قرار دهد که با هوشياري وبلاگ نويسان ناکام ماند.

*خبرنگار يکي از شبکه هاي صداوسيما در سفر امسال رئيس جمهور به نيويورک نه به عنوان خبرنگار بلکه به عنوان ميهمان ويژه حضور داشته است.وي سال گذشته در سفر رئيس جمهور به آفريقا نيز به عنوان مهمان ويژه در هيات همراه احمدي نژاد حضور داشته است.

*با کمک مالي حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدين و دو تن از نمايندگان مجلس قرار است انجمن روزنامه نگاران منتقد دولت با هدف القاي ناکارآمدي و سياه نمايي عملکرد دولت دهم تشکيل شود.يکي از اين نمايندگان مجلس، مدير مسوول يک روزنامه است.

* شنيده ايم برخي از نمايندگان مجلس با هماهنگي و هدايت يکي از چهره هاي مطرح اين روزهاي دولت درصدد راه اندازي فراکسيوني جديد با نام " فراکسيون مهرورزي" در مجلس هستند. اين فراکسيون که قرار است با ترکيبي از نمايندگان حامي و منتقد دولت بويژه شهرستاني تشکيل شود انتخابات آينده و مباحث فرهنگي را در دستور کار خود دارند. تاکنون حدود 150 نفر براي عضويت در اين فراکسيون اعلام آمادگي کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس