کد خبر 81863
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۰

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: تاکنون گزارش هیچ صدایی از هیچ دستگاه و ارگانی در اصفهان دریافت نشده است.

به گزارش مشرق، محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با مهر با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص شنیدن صدایی مهیب در اصفهان که بعضاً در گفتگو با وی مطرح شده، افزود: تاکنون توسط هیچ دستگاه و ارگان و حتی نیروی انتظامی گزارشی را در این خصوص دریافت نکرده ایم.

معاون سیاسی استاندار اصفهان ادامه داد: شاید اتفاقی در نقطه ای از شهر اصفهان افتاده باشد، به طور مثال انفجار آب گرمکن و یا هر چیز دیگر در خانه ولی در خصوص صدای مهیب هیچ گزارشی را نداشته ایم.

در حوالی ساعت 14:40 امروز توسط برخی از شهروندان صدایی مهیب شنیده شده که برخی از رسانه ها با انتشار خبری مبنی بر گفتگو با محمدمهدی اسماعیلی معاون سیاسی استاندار اصفهان این صدا را مربوط به انفجار پمپ گاز در دولت آباد اصفهان اعلام کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    0 0
    مشرق بازهم پمپ گاز ؟ به خدا كه زجر كش شديم ، هنوز داغ جانسوز شهداي غدير ما را ميسوزاند ، خدا به حق امام حسين ، به خير بگذراند . لطفأ خبر دقيقتري بدهيد
  • مصلح ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    0 0
    الله و اعلم خدا میداند انشالله که همین طور است
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    0 0
    این نوع صداها که بنده هم شنیدم در اصفهان مسبوق به سابقه است وهمانند صداهای قبلی به احتمال خیلی زیاد صدای اخیر هم مربوط به شلیک سیستم پدافند موشکی اطراف شهر است حالا یا تست بوده یاشلیک به سمت یک هدف مشکوک اینجا مگس از روی ucf رد بشه ابکشش میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس