کد خبر 680620
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴

دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری میان دو تیم سلتاویگو و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به سود تیم میهمان پایان یافت.

به گزارش مشرق،‌ بعد از شکست مقابل سویا و پایان روند ۴۰ بازی بدون شکست تیم زیدان، آنها در کوپا دل ری میزبان سلتاویگو بودند که با شکست عجیب ۲-۱ مقابل این تیم، هواداران خود را نگران کردند و کار سختی در دیدار برگشت خواهند داشت.
 
دقیقه '۱۷: ارسال نه چندان جالب کروس به نقطه کور محوطه جریمه سلتاویگو در حالیکه توپ به بیرون می رفت، رونالدو به زحمت خود را رساند و ضربه سر خود را زد که توپ به قسمت بیرونی تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.
 
دقیقه '۳۰: پاس عرضی مودریچ به کروس در پشت محوطه، با شوت کات دار و نرم این بازیکن همراه شد که دروازه بان سلتا در دو مرحله توپ را مهار کرد.
 
دقیقه '۴۰: رئال مادرید در خانه بازی قابل قبولی ارائه نکرده و موقعیت های خطرناک چندانی نداشت اما این بار شوت زیبای کاسمیرو از پشت محوطه به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
شکست رئال مادرید این بار در خانه 
 
نیمه اول این دیدار بدون احتساب هیچ وقت تلف شده ای با تساوی ۰-۰ به پایان رسید و این نتیجه به نفع سلتاویگو است.
 
دقیقه '۵۷: روی پاس در عمق کروس به سمت چپ محوطه جریمه سلتا، موراتا که لحظاتی قبل به جای آسنسیو وارد میدان شده بود با پای چپ اقدام به شوت زنی کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
     دقیقه '۶۴ (۰-۱)(یاگو آسپاس): باز هم ضدحمله ای از سمت راست رئال مادرید که با وجود دنیلو، به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده بود این تیم را به گل رساند؛ ارسال توپ از سمت چپ، دفع ناقص مارسلو با پشت پا و توپی که مقابل آسپاس قرار گرفت تا وی به راحتی دروازه پیش روی خود را باز کند.
 
    دقیقه '۶۹ (۱-۱)(مارسلو): ارسال توپ از سمت راست، با دفع ناقص مدافع سلتا همراه شد تا مارسلو با شوتی محکم، سرکش و با بیرون پا به زیبایی دروازه حریف را باز کند.
 
    دقیقه '۷۰ (۱-۲)(جانی): روی غافلگیری عجیب خط دفاعی رئال مادرید، این تیم گل دوم را هم در خانه دریافت کرد تا نگرانی میان هواداران افزایش یابد؛ پاس در عمق آسپاس در فضای خالی دفاع رئال مادرید به جانی رسید و این بازیکن با یک بغل پا به راحتی دروازه کاسیا را باز کرد.
 
شکست رئال مادرید این بار در خانه 
 
دقیقه '۸۳: ارسال توپ از سمت چپ، ضربه سر رو به بیرون موراتا در حالی با دخالت دروازه بان سلتا مقابل بنزما قرار گرفت که تنها یک دروازه پیش روی این مهاجم فرانسوی بود، اما او به شکلی باور نکردنی توپ را به آسمان کوبید.
 
بعد از ۴۰ بازی بدون شکست، تیم زیدان حالا دومین شکست متوالی خود را در هفته اخیر تجربه کرد تا کم کم منتظر افزایش فشار ها روی تیم باشد. آنها هفته آینده باید در ورزشگاه بالایدوس به مصاف سلتا بروند و برای صعود به مرحله بعد باید با اختلاف دو گل حریف خود را شکست دهد.
 
ترکیب دو تیم و آمار بازی:
 
شکست رئال مادرید این بار در خانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس