گفت و گوی دیروز سایت نود با مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی باعث شد تا هوشنگ نصیرزاده عضو کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال به این مصاحبه واکنش نشان دهد.

به گزارش مشرق، در بخشی از این مصاحبه به ماجرای آزاد شدن واسطه گری در فوتبال اشاره شد. سال گذشته و زمانی که هنوز هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات بود، اعلام شد که هر کس می تواند در فوتبال واسطه گری و دلالی انجام دهد.

در هر حال هوشنگ نصیرزاده  اینگونه پاسخ داد:« مدیر عامل ملوان در مصاحبه اخیر خود در خصوص آی تی سی بازیکنان و اشاره به برخی جزئیات مطالب بیان داشته که صحت ندارد. ایشان بیان داشته که نصیرزاده با تصویب مقرراتی دلالی را در ایران آزاد کرد.این در حالی است که آزاد شدن دلالی در فوتبال مصوب کنگره سالیانه فیفا بود و حتی در اساسنامه فیفا هم درج شد.

وی ادامه داد: از طرفی فیفا  در سال ۲۰۱۴ حتی امتحانات کارگزاران را حذف کرد و دیگر محدودیتی برای دلالی و کارگزاری در ۲۰۹ کشور جهان وجود ندارد و این موضوع ربطی به بنده و فدراسیون فوتبال ندارد و بیان  این موضوع ناشی از بی اطلاعی از استانداردهاست.

هوشنگ نصیرزاده در پایان گفت:«اتفاقا ما جزو چند کشوری هستیم که از متقاضیان امتحان می گیریم و افراد باید از فیلتر رد شوند که پروانه کار دریافت کنند. از سوی دیگر ساماندهی کارگزاران و به قول ایشان دلالان از طریق حراست وزارت ورزش و حراست فدراسیون و کمیته صیانت و نهادهای نظارتی صورت گرفت و این موضوع به بنده ربطی ندارد و بهتر است دوستانی که مدعی دانستن مقررات هستند با آگاهی بیشتری مصاحبه کنند که حق سایرین را ضایع نکنند.»

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس