کد خبر 64644
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱

ایشان مضمون طلا و مس را "عالی" خطاب کرده اند و با بیان اینکه کارگردانی این فیلم سینمایی خوب بوده است از بازی دو بازیگر اصلی این فیلم که نقش یک روحانی و همسرش را بازی می کردند تمجید فرموده اند.

به گزارش مشرق؛ فیلم سینمایی «طلا و مس» امروز پنجشنبه ۱۰شهریورماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.
 
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، در این فیلم بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مهران رجبی ایفای نقش کرده اند.
 
گفتنی است فیلم سینمایی "طلاومس" که در جشنواره فیلم فجر سال 88 به سینمای کشور معرفی شد، مورد توجه رهبر انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است.
 
تیر ماه 89 که روزهای پایانی اکران فیلم طلا و مس بود خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» کسب اطلاع کرد که این فیلم مورد توجه رهبر انقلاب نیز قرار گرفتهو ایشان درباره این فیلم سینمایی نظراتی را بیان کرده اند که جالب توجه است.
 
ایشان مضمون طلا و مس را "عالی" خطاب کرده اند و با بیان اینکه کارگردانی این فیلم سینمایی خوب بوده است از بازی دو بازیگر اصلی این فیلم که نقش یک روحانی و همسرش را بازی می کردند تمجید فرموده اند.
 
رهبر انقلاب بازی شعیبی و جواهریان در این نقش را برای مخاطب "خیلی خوب" و "باورپذیر" دانسته اند.
 
ایشان طلا و مس را نمایش کاملی از زندگی یک طلبه عنوان کرده اند.
 
قبل از این چند فیلم سینمایی به موضوع زندگی روحانی ها و طلبه ها پرداخته بود که این چنین به واقعیت زندگی روزمره آنها نزدیک نبوده است.
 
فیلم طلا و مس در جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر زن شد و در جشنواره فیلم فجر علاوه بر كسب جايزه ويژه بخش «راه انبياء» در بخش بين‌الملل «به خاطر آشكار ساختن باورهاي عميق ديني و تجلي آن در جامعه»، در 7 رشته چهره‌پردازي، موسيقي، تدوين، نقش اول زن، فيلمنامه، كارگرداني و بهترين فيلم، نامزد دريافت سيمرغ بلورين بخش مسابقه سينماي ايران جشنواره فيلم فجر شد.
 
مسیر اصلی داستان طلاو مس داستان طلبه ای است به نام سيد‌رضا كه به تازگي با خانواده‌اش به تهران آمده و متوجه بيماري خاص همسرش زهرا مي‌شود و به ناچار براي تهيه هزينه درمان او تغييراتي در شيوه زندگي‌اش مي‌دهد.
 
وی ضمن درس خواندن به قالیبافی می پردازد تا از پس مخارج بیماری همسرش که به بیماری سختی دچار شده بربیاید.
 
بهروز شعیبی بازیگر نقش سید رضا در "آژانس شیشه ای" نقش پسر سید کاظم را بازی می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مجتبی ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    قابل توجه آقای پناهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ولیراده ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    فیلم قابل تحسینی بود
  • مصطفی ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    واقعا فیلم خوش ساختی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس