کد خبر 635843
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران می‌گوید: اگر مسئولان ورزش کشور پنج درصد از بودجه ورزش‌های پرهزینه را به ورزش جانبازان و معلولین اختصاص دهند، ما می‌توانیم مدال‌ها و قهرمانی‌های بیشتری در رقابت‌های پارالمپیک کسب کنیم.

به گزارش مشرق، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران که در بازی‌های پارالمپیک ریو توانست به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند در مورد این بازی‌ها به ایلنا گفت:تیم ملی والیبال نشسته ایران توانست با تلاش و همت بازیکنان بر قله ورزش والیبال نشسته دنیا یعنی قهرمانی در بازی‌های پارالمپیک، بایستد. ایران توانست ناکامی خود در رقابت‌های پارالمپیک لندن را جبران کند و به مقام قهرمانی پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برسد.
 
تیم ملی والیبال نشسته ایران با شش قهرمانی در رقابت‌های پارالمپیک پرافتخارترین تیم ورزشی جهان محسوب می‌شود ولی باید دقت داشت که برای رسیدن به این عنوان، تیم‌های قدرتمندی را از پیش رو برداشتیم. تکرار قهرمانی‌ها کار آسانی نیست. ما توانستیم تیم‌هایی را شکست دهیم که هر کدام به نوعی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند.

او در مورد پاداشی که به تیم ‌ قهرمان رقابت‌های پارالمپیک اهدا خواهد شد گفت: پاداش‌ها طبق قول و قرارهای وزارت ورزش پرداخت می‌شود اما متاسفانه پاداش‌های رشته‌های تیمی نصف رشته‌های انفرادی است. گفته شده است که میزان پاداش‌ها بین قهرمانان پارالمپیکی و المپیکی برابر خواهد بود ولی تیمی که به جمع هشت تیم برتر المپیک صعود کرده است باید پاداش صددرصد بگیرد اما تیم ملی والیبال نشسته ایران که قهرمان پارالمپیک شده است باید نیمی از پاداش قهرمانی را دریافت کند.


منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خخخخخخ ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    خب عزیزم شما راضی هستی ذخیره های نظام شیشلیک نخورن عزیزم قانع باش زبونتم گاز بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس