کد خبر 623606
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

عکس‌العمل روبرتو کارلوس در جریان قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا جنجال برانگیز شد.

به گزارش مشرق، مارکا نوشت: قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب در موناکو فرانسه برگزار شد اما با اتفاقی که افتاد احتمال تقلب در مراسم قرعه‌کشی را به وجود آورد. سال گذشته نیز گفته می‌شد از توپ‌های داغ استفاده شده بود تا بتوانند از تقابل دو تیم جلوگیری کنند. در تاریخ اتفاق‌های این چنینی در مراسم‌های قرعه‌کشی رخ داده است. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

شکایت علیه یوفا

آلن مدیر پیشین یوفا که اکنون دادگاهی شده است، اعتراف کرد در اکثر قرعه‌کشی‌ها با تبانی باب میل تیم‌های ملی عمل کرده است. یکی از جنجالی‌ترین اتفاق‌ها جام جهانی 94 آمریکا بود. آلن در این باره گفت.
 
یک روز پیش از قرعه‌کشی در کنار مسئولان برگزاری بودم. آن‌ها به من گفتند اگر مکزیک در اورلاندو بازی کند مرا به زندان خواهند فرستاد. چون این شهر پر از هواداران مکزیکی بود. نمی‌دانم چگونه این کار را انجام دادند اما در حقیقت مکزیک باید در اورلاندو بازی می‌کرد.

قضیه اسپانیایی‌ها

یکی دیگر از جنجالی‌ترین اتفاقات در قرعه‌کشی، صعود به لیگ دو فصل 2011-2010 رخ داد. در جریان مراسم قرعه‌کشی پابلو کوردو باریس باشگاه آلکوبنداس اسپورت به سن رفت تا گویی را بردارد او از مجری پرسید کدام گوی آراندینا (آسانترین حریف ممکن) است؟ مجری با خنده گفت: این گوی که او با گوی را برداشت و نام آراندینا خارج شد و با بالا بردن دستمالی که در دست داشت خوشحالی کرد.
 
در ادامه گویی که برداشته شد نام آلکوبنداس اسپورت خارج شد. پس از قرعه‌کشی دو تیم به مصاف هم رفتند و آرادینا پیروز میدان شد و توانست به لیگ دسته دو صعود کند.

تئوری داور ترک

داور بین‌المللی ترکیه‌ای در یکی از شبکه‌های تلویزیونی کشورش نشان داد که چگونه در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا تقلب می‌کنند و به جای توپ‌های گرم از توپ‌های لرزان استفاده می‌کنند.

زانتی گوی را تکان نداد

خاویر زانتی در جریان قرعه‌کشی لیگ قهرمانان فصل گذشته گویی را در دست گرفت. پس بدون اینکه این گوی با دیگر گوی‌ها تداخل پیدا کند، آن را از بند خارج کرد و نام رئال مادرید از آن درآمد که با این موضوع با در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرد.

تغییر گوی توسط روبرتو کارلوس

کارلوس در قرعه‌کشی اخیر لیگ قهرمانان گویی را برداشت اما دوباره آن را در سبد قرار داد و گوی دیگری برداشت و باعث شد دوباره قضیه توپ‌های گرم مطرح شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس