کد خبر 623563
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد آینده رامین رضاییان باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیرنده است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ بعد از جلسه امروزش با علی‌اکبر طاهری در ساختمان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه امروز ما در مورد شرایط تیم بود و در این باره صحبت کردیم.

وی درباره سفرش به دبی نیز تصریح کرد: سفر من کاملاً شخصی بود و ارتباطی به تیم نداشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه گفته می‌شود رامین رضاییان به این تیم برگشته است، تاکید کرد: باشگاه پیگیر شکایت از رامین رضاییان بود و گویا باشگاه توانسته است از کمیته انضباطی حکم بگیرد که رضاییان قرارداد دارد و بازیکن باشگاه است. به این خاطر در مورد آینده رضاییان باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیرنده است.

برانکو درباره اینکه آیا این بازیکن جایی در پرسپولیس خواهد داشت یا نه، گفت: در این مورد از من سؤال نکنید بلکه از باشگاه بپرسید.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود رضاییان قرار است جانشین ساسان انصاری شود، خاطرنشان کرد: انصاری از باشگاه فولاد به پرسپولیس انتقال پیدا کرده و بازیکن تیم ما به حساب می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه در نهایت تکلیف رضاییان چه خواهد شد، گفت: من فکر کنم مترجم در ترجمه حرف‌های من همه چیز را واضح و روشن بیان کرد، ما 25 بازیکن داریم و این نفرات برای حضور در ترکیب تیم رقابت می‌کنند. رضاییان هم بازیکن باشگاه است و شامل این نفرات می‌شود.

برانکو در پایان راجع برنامه‌های تمرینی پرسپولیس و بازیکنان تدارکاتی این تیم عنوان کرد: تمرینات ما از امروز پیگیری می‌شود و تا به امروز بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و از عملکرد همه شاگردانم راضی هستم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس