کد خبر 607771
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

اسطوره فوتبال آرژانتین از جدایی هیگواین از ناپولی بسیار ناراحت است و به انتقاد از رئیس این باشگاه و فیفا پرداخت.

به گزارش مشرق، میدیاست نوشت: گونسالو هیگواین، ستاره آرژانتینی ناپولی که به خاطر درخشش در این تیم به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده بود تصمیم گرفت این تیم را ترک کند و راهی یوونتوس شود تا هواداران تیم سابق خود را حسابی خشمگین کند.

انتقال هیگواین به یوونتوس 94 میلیون یورو هزینه به دنبال داشت و همین باعث شد تا این بازیکن آرژانتینی به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ رقابت‌های سری A انتخاب شود.

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتینی ناپولی به پیوستن هیگواین به یوونتوس واکنش نشان داد و تاکید کرد که از این انتقال ناراحت است و به انتقاد از فیفا پرداخت.

ال دیگو گفت: باید اعتراف کنم که انتقال هیگواین به یوونتوس مرا به درد آورد. او تصمیم گرفت که به رقیب ناپولی یعنی یوونتوس برود و این چیزی نیست که من و هواداران ناپولی دوست داشته باشیم. با این حال نمی‌توانیم این بازیکن را سرزنش کنیم چرا که او باید به مسائل مالی و آینده خود فکر کند. در فوتبال مدرن مسائل مالی مهم‌تر از هر چیزی شده است و دیگر کسی به هواداران و علایق آنها فکر نمی‌کند.

اسطوره فوتبال آرژانتین در ادامه سخنان خود به انتقاد از رئیس باشگاه ناپولی و فیفا پرداخت و گفت: متاسفانه در فوتبال مدرن یک رئیس باشگاه به جایگاه این که در کارهای فوتبالی و مدیریتی باید قوی باشد باید یک تاجر خوب باشد و این یکی از مصائب فوتبال مدرن است. بیزارم از گفتن این جمله که عصر کنونی با گذشته تفاوت کرده است. در زمان من چنین چیزهای وجود نداشت. بسیار بد است که فیفا اجازه داده تا چنین فرهنگی در فوتبال وجود داشته باشد.

مارادونا، اسطوره ناپولی به شمار می‌آید و توانست این تیم را یک تنه به قهرمانی در رقابت‌های سری A برساند. هواداران ناپولی امیدوار بودند که هیگواین دوران مارادونا را زنده کند اما با وجود اینکه این ستاره آرژانتینی خوب گل زد اما این یوونتوس بود که عنوان قهرمانی را به دست آورد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس