کد خبر 60473
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴

تنها کافی است تا با یک جستجوی ساده اینترنتی، سوابق این خانم بازیگر در اینترنت را دنبال کنید؛ حداقل در میان پوستر فیلم های وی می شود به یکی دو نمونه مشخص دست پیدا کرد که از نام بردن از این آثار به دلیل احتراز از اشاعه فحشا خودداری می کنیم.

گروه فرهنگی مشرق- شب گذشته برنامه سینمایی هفت در بخشی از این برنامه اش میهمانی داشت و خبری را منتشر کرد که با و با وجود پیش زمینه هایی که برای آن از چند ماه پیش چیده شده چندان باور کردنی نمی نمود.
قصه به آنجا بر می گردد که سجادپور از دوستان و همکاران شمقدری معون سینمایی ارشاد از چندی پیش پیگیر طرحی بود که طی آن فیلم های جشنواره ای که معمولا یا مخاطب چندانی نداشته و یا در داخل اجازه پخش به آن ها داده نشده بود و در بسیاری از موارد هم صحنه هایی تلخ و سیاه از جامعه ایرانی را برای خوش آیند جشنواره های آن سوی آب ها به نمایش می گذاشتند به صورت محدود به نمایش در بیاورند- البته چند فیلم خوب که در این میانه در لیست های این اکران ها بودند را باید از این قاعده مستثنا دانست- با وجودی که حرف و حدیث ها و بحث های فراوان در این باره صورت گرفت اما خبر دیشب از نوع دیگری بود.

 
برنامه هفت دیشب این خبر را منتشر کرد که فیلم "کپی برابر اصل" ساخته عباس کیارستمی که این روزها سینماهای اروپایی را دوره می گردد تا شاید درصدی از فروش اکران های هالیوودی را بدست آورد قرار است در سینماهای ایران به نمایش در آید. "کپی برابر اصل" البته بخش عمده ای از شهرتش را مدیون هنرپیشه زنی است که در آن بازی کرده و هنرپیشه نام آشنای فرانسوی در سینما است.
این که بازی "ژولیت بینوش" در این فیلم به چه شکل است و اینکه این فیلم چه حرفی برای گفتن دارد و اینکه چگونه است که کارگردانی مانند "عباس کیارستمی" چگونه حتی در دوران اصلاحات آثارش اجازه اکران در ایران پیدا نمی کند و یکدفعه درست در ابتدای دولت نهم  و در اولین جشنواره فیلم " جاده ها" که فیلمی است پر نیش و کنایه به ایران و پرونده هسته ای ایران، پخش می شود یک مطلب است و اینکه فیلمی از ژولیت بینوش، هنرپیشه ای که حضور فعالی در فیلم هایی که مملو از صحنه های مستهجن و غیر اخلاقی هستند داشته؛ در ایران و به صورت رسمی یک بحث دیگر است.

 
تنها کافی است تا با یک جستجوی ساده اینترنتی، سوابق این خانم بازیگر در اینترنت را دنبال کنید؛ حداقل در میان پوستر فیلم های وی می شود به یکی دو نمونه مشخص دست پیدا کرد که از نام بردن از این آثار به دلیل احتراز از اشاعه فحشا خودداری می کنیم.
 بعید به نظر می آید که دست اندر کاران ارشاد از این دست گل جدید اطلاعی داشته باشند، اما به هر حال همیشه انجام دادن طرح های تبلیغاتی برای پر کردن جای خالی برنامه های سازنده بی هزینه نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • عبدالرضا ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    6 0
    آحه سابقه قبلی این بازیگر به تو چه ربطی داره آدم حسابی. از یه رو میگید باید آزادی باشه از یه رو اینجور اظهار نطرهای بی مفهموم رو می کنید.
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    2 0
    اگه اينجوريه پس صدا سيما نبايد هيچ فيلم خارجي رو پخش كنه. چون يه بازيگر زن خارجي پيدا نمي شه كه از اين صحنه ها كه شما ميگين بازي نكرده باشه!!!!
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    3 0
    این خانم ژولیت بینوشه... این حرف شما مسخره ترین حرفیه که تا حالا تو سایتتون خوندم. ایشون یکی از بهترین هنرمندان حال حاضر در دنیا هستند و عباس کیارستمی فقید هم که دیگه حرف نداره. شما هم ماه رمضانه از این حرفای مضحک دست بردارید.
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    پیدا کنید پرتقال فروش را
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 3
    عبدالرضا جان منظورت چیه که سابقه این آدم به نویسنده چه مربوطه؟ یعنی فیلم هر آدمی رو که خواستن بیارن اکران بکنن.. اصلا می دونی چه فیلمایی رو بازی کرده؟
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    نه آدمی که فیلم ناجورش این قدر مشهوره
  • فیلمباز ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    1 0
    فکر کنم نظر نویسنده این مطلب همون فیلم "دمیج" باشه، که توش خانم بازیگر.... پوسترش هم ناجوره، پیشنهاد می کنم خود فیلم رو نبینین اگر اهل این نوع فیلم ها نیستین
  • حميد ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    2 0
    در سرزمين قدكوتاهان معيارهاي سنجش هميشه بر مدار صفر سفر كرده اند
  • عبدالرضا ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 1
    این رو یادم رفته بود که بگم: اگه بنا به سابقه درخشان باشه خیلی از بازیگرای کشور خودمون روی این خانم رو بسی سفید کرده اند . لطفا نگید که اینطور نیست مه متاسفانه هست
  • Ali Ashrafi ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    برادر مشرق ما اصلا مخالفتی با اخلاق و اخلاقیات نداریم ولی‌ اینو بهتون قول میدم که با اینگونه تفکر راه به جای نخواهید برد و اشتباه می‌کنید کاری با این جامعه کردید که همه در خفا ...خوب این نتیجش به نظر شما و یا اینکه نیروی نظامی (به قول شما پلیس)بید جلوی جون‌ها را بگیر و ..خوب این چه نتیجهٔ میده و داده من تکرار می‌کنم ما دنبال اخلاقیات هستیم ولی‌ از چه راهی‌ .. لطفا نظرم منتشر کن
  • فیلمباز ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    1 0
    فکر کنم نظر نویسنده این مطلب همون فیلم "دمیج" باشه، که توش خانم بازیگر.... پوسترش هم ناجوره، پیشنهاد می کنم خود فیلم رو نبینین اگر اهل این نوع فیلم ها نیستین
  • عبدالرضا ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    ناشناس عزیز ببینم سابقه این خانوم بد تره یا کیت وینسلت (بازیگر زن تایتانیک) چطوری فیلم های اون رو تو تلویزیون ایران پخش می کنند ولی برای اکران سینمایی فیلم خانم مشکل پیدا میشه ؟ ببین دوست عزیز ما چه کار داریم که این خانو قبلا چه کاره بوده ، موضوع ما این فیلمه که خدا رو شکر که مشکلی از اون لحاظ نداره . ضمنا تو 99 درصد فیلم های خارجی صحنه های مربوط به بزرگسالان وجود داره ، اگه ما بخواهیم بازیگر ها رو بر اساس این موضوع غربال کنیم فکر کنم تنها 3 یا 4 تا بازیگر داشته باشیم. اون موقع وقت باید راز بقاء تماشا کنیم
  • مرتضي ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    عجب! "به دليل احتراز از اشاعه فحشا"! مشرق خوشحالم كه مي‌بينم ماه رمضان روتون تاثير گذاشته و داريد آدم مي‌شيد. هرچند كه احتمالا اسم فيلمو نمي‌دانستيد، وگرنه بعيده كه شما دست از اشاعه فحشا برداريد!
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    1 0
    تمامی فیلم های سینمایی خارجی ای هم که از تلویزیون پخش می شود با بازی بازیگران ... است که همگی سابقه بازی در فیلم ها و صحنه های مستهجن را دارند. تلویزیون از خانم ژولیت بینوش هم فیلم پخش کرده است و البته می دانید که برد مخاطبی تلویزیون از سینما آن هم با اکران محدود بسیار بیشتر است!
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    1 0
    یعنی چی......فیلم س.ک.....بوده؟
  • دوست ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    با سلام عكس انتخابي براي موضوع در صفحه اصلي خود باعث ترويج فحشا مي باشد با تشكر
  • سينا ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    شهيد آويني (ره) يك نگاهي به سينما داشت ، اين آقايون هم يه نگاهي دارن بخدا نگاه آويني به سينما نگاه تعالي انسان بود در راه رسيدن به "الله" ... بخدا اين راهي كه حضرات متولي سينما دارن ميرن بر خلاف ارزشهاي اسلامي و انقلابي ست
  • ولي ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    (با پوزش از خوانندگان محترم)در سايت شخصي اين خانم بازيگر و يا در قسمت عكس yahoo عكس تمام عريان با برجسته .... بارگذاري شده است . همچنين فيلم تمام عريان و ....اين خانم بازيگر با زير نويس .... بعيد است مسئولان ارشاد از انها خبر نداشته باشند كه اگر چنين باشد مسئوليت را غصب كرده اند
  • عبدالرضا ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    تو دیگه آخرشی این عکس 50 سال پیش شاید بعضی از ادم ها یکم تحریک میرد (اندازه سر سوزن) و این دوره این عکس ها یه عکس عادی هستش که همجا میبینیم. اشاء فحشاء یه چیز دیگشت عزیزم
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    خودت می گی عادت شده! هیچ چیز بدتر از عادت شدن گناه نیست...
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    حالا در این ماه مبارک شما چه اصراری دارید که ملت سرج کنن و عکسهای این خانم رو ببینن؟؟ مالکم کیف تحکمون؟
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    عبدالرضای عزیز درباره بازیگران ایرانی در اینجا نه موضوع بحث این هست و نه من اطلاعاتی که شما در موردشون داری دارم. اما در مورد بازیگری که فرمودی. اول اینکه وقتی یک فیلم از تلویزیون پخش می شه و فیلم کلا غیر ایرانی ماجرا کاملا فرق داره با فیلمی که یه کارگردان ایرانی با استفاده از یه بازیگر نه چندان جالب با این سوابق ساخته. وقتی اسم یه ایرانی پای فیلم بیاد ماجرا فرق می کنه. البته به این ها اضافه کن سابقه رفاقت این کارگردان عزیز رو با این خان بازیگر که هنوز عکس های سفر ایران ایشون و خوردن آبگوشت و بقیه ماجرا ها رو می تونی توی اینترنت پیدا کنی. به نظرم ماجرا ساده تر و در عین حال کمی پیچیده تر از این حرف ها هستش. از این جهت ساده هست که نتیجه این اتفاق به خوبی معلومه و از این جهت پیچیده که فرآیند عجیب و غریبی در جریان هستش. کارگردانی مثل کیارستمی با بینوش آشنا می شه، دوست و همکار می شن و پای طرف به فیلمش باز می شه، اتفاق جالبیه که چنین آدم هایی به صورت غیر مستقیم پاشون به اتمسفر فرهنگی ما باز می شه. به حرف خودت رجوع می دم.. بر فرض اینکه بازیگرهای ایرانی بد تر از این باشه وضعیتشون اما هیچ کدوم از کاراشون این قدر علنی نیست و هیچ کدوم چنین فیلمهایی بازی نکردن. این بینوش نیست که با بازی در فیلم کیارستمی و با مجوز گرفتن این فیلم مشروعیت پیدا می کنه بلکه این جنس هنر و نگاه هنری اوناهاست که مشروع می شه.
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    علت پرداختن مشرق به موضوعات جنسي آنهم با اين حجم بالا چيست؟ آيا بالابردن مخاطب ارزش اين مزخرفات را دارد؟
  • سید ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    باز هم مشرق از این عکسها گذاشتی...؟!!!! ماه رمضونم دست بر نمی داری؟ چرا برای هر خبر مربوط به مسائل غیر اخلاقی باید عکسهاشو تو دید چندین میلیون ایرانی بزنید که این همه آدم گناه بکنند؟ مفهوم تقوا چیه؟....!!!!
  • شروین ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    قسمت امتیاز دهی مثبت و منفی نظرات را تغییر ذاده اید تا نظرات مخالف تفکر شما به چشم نیاید؛چرا فکر می کنید مردم .....و نمی فهمند؟؟!!مردم از اصول گراها تنفر دارند!!!
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    اگه کیا رستمی هم ادای اصلاح طلبی در می آورد باز اینگونه می گفتید. دیگه از مخملباف که مستهجن تر نمی سازه..زمان خودتون که بدتر ازینا تو ایران می ساختید.
  • گاه ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    علی افشاری از انگلیس.خوش میگذره!
  • ali ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    مشکل این مملکت اینه که معیار درستی برای ارزیابی وجود نداره چه در موسیقی چه در سینما چه ....مثلا در همین مورد برای اکران فیلم بازیگری با این سابقه در سینما اینچنین نوحه سرایی می کنیم اما برای پخش فیلم هایی که صد پله بدتر است صدای هیچ کس در نمی آید یا مثلا بدترین موسیقی که کاملا در حکم غناست از صدا و سیما پخش می شود و صدای احدی در نمیاد ولی خدا نکنه مسئولی در مراسمی حضور داشته که یک موسیفی سنتی اجرا شده باشد آن مسئول را کاقر و مشرک و عامل دست اجنبی و ... می خوانیم
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    1 0
    درشکه سینما و سینماگران ما (اکثرشون نه همه) با سرعت و چهار اسبه به سمت قعر جهنم در پیشند...
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    خاک بر سر شما که مردم دنیا را با نگاه سابقه می بینید! بجای این مزخرف نویسی ها به بیانات رهبری توجه کنید. مرگ بر ضد اسلام و ضد ایران با هر رنگ و لباسی
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    ملاك يه بازيگر خوب چيه ؟ مگه غير از اينكه طرف جايزه اسكار گرفته باشه؟ اونم نه براي يك بار بلكه دوبار!! و بيش از ده ها نامزدي براي دريافت جايزه. دست برداريد از اين نوشته هاي مسموم!!
  • عبدالرضا ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    عزیزم من نگفتم نگاه کردن به اینجور عکس ها عادت شده ، گفتن این عکس ها عادی هستند و موجب تحریک خلق خدا نمی شوند اخوی
  • میثم ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    حیف نظر در مورد این آدم ها نیست؟؟؟
  • آشنا ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    من کاری به این مطلب ندارم اما این فرد محترم به نام آناشناس جز حرفهای غیر منطقی و خارح از شئونات کار دیگری ندارد. لطفا مدیر محترم این وب سایت از پاسخ گذاری ایشون جلوگیری کنند این جا محل گفتگو هست یا بدو بیراه بدیگران متاسفانه ردپای این خواننده همه جا هم هست. این عجیب نیست. خارج از شان مشرق است که به هر نظر ولو محالف با خاک برسر و امثال آنها جواب داده شود.
  • تسنیم ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    جهت اطلاع: ژولیت بینوش پس از بازی در فیلم شیرین ساخته عباس کیارستمی در باره حضور خود با پوشش روسری دراین فیلم گفته‌است که انجام این کار برای همدردی با زنان ایران و همه زنانی که حجاب به آن‌ها تحمیل شده، بود. ژولیت بینوش، حکم سنگسار را «به سخره گرفتن عدالت و توهین به حقوق زنان» نامیده و گفته است: «هیچ توجیهی برای یک چنین حکم وحشیانه‌ای وجود ندارد. من ایران و مردمش را عاشقانه دوست دارم و اکنون قلبم برای این کشور زیبا خونبار است».
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 1
    به قول امام بهتره روی ایمان و کنترل نفست بیشتر کار کنی تا با دیدن هر عکسی تحریک نشی
  • هرچی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 2
    خاک بر سر مسئولین اگه همه مسولین به خواسته های ولی امرمون گوش میکردن ایران گلستان میشد
  • مرتضي ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    اتفاقا همين كه طرف اسكار گرفته يعني يه مشكلي داره! حالا اگه دوبار گرفته، يعني خيلي خيلي يه مشكلي داره!
    • آیدا DE ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      0 0
      یک کلام بشنوید از مادر عروس!!🌹😮😮
  • مرتضي ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    سيد جان به نظر من بايد بپرسي اصلا مشرق چه مرضي داره كه اين چيزها را جار بزنه؟ خيلي‌ها مثل من اصلا كاري به كار اين لجن نداشتند، اما حالا مي‌دونند تو چه فيلمي لخت بازي كرده، تو چچه فيلمي كجاهاشو مي‌تونند ببينند و غيره!!!
  • بسيجي خاكي ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    1 0
    بازيگر فيلم مبتذل damage؟؟؟؟ اين مسئولين تو خواب ناز اند. آرام صحبت كنيد بيدار نشند.
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    fبرین وضع اسف بار بازیگران ایران رو بررسی کنید.بازیگران غرب مسلمان نیستند وانتظاری نیز از انها نمیرود اما از مسلمان انتظار میرودپس دست از چرت گفتن بر دارید تفکرتون رو تغییر دهیدوگناه یک فرد غیر مسلنان رو به گردن نگیرید .تمام بازیگران در غرب با توجه به فرهنگ خود بازی میکنند این خانم نیومده که توی فیلم ایرانی لخت بازی کنه .دست برداریداز این همه سفسطه گویی
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    میگم آب از لب و لوچه ات راه افتاده ها !!!
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    ملاک حال افراده !!
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    من فکر نمیکنم شما این هنرپیشه را بشناسید که اینجوری دارید قضاوت میکنید!
  • بي نام ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    اول همه اطلاعات را مي دهيد بعد مي گوييد جهت جلوگيري از اشاعه فحشا
  • اميد ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    اگر كسي واقعاً مردم يك كشور رو دوست داره؛ بايد به عقايد و كتاب ديني اونها هم احترام بگذاره و حداقل به آن توهين نكنه. سنگسار حكم خداوند در قرآن است.
  • ناشناس ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    مردم؟ چه توهمي؟ هنوز هم در توهم بيشمار بودن هستيد؟
  • علی ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    بازیگر یه شغله و این جور صحنه ها در دنیای بازیگری حرفه ای برای خارجی ها مسائلی عادیه ایشون هم برنده اسکار هستند و یه بازیگر مثل تمام بازیگرهای اون طرف آب، با این استدلال شما تلویزیون ما هیچ فیلم خارجی رو نمی تونه پخش کنه مخصوصا از نوع هالیوودی رو، چون هر بازیگری چند تا از این نوع فیلم ها در سابقه خودش داره
  • عباس ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    چرا پیام من رو روی سایت نذاشتید که همه ببینن خانوم گلشیفته فراهانی در فیلم there be dragons چه کار کرده بعد به بازیگرای خارجی گیر بدین
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    فیلمای آنجلینا (سکسیترین هنرپیشه سال 2006) جولی وقتی از تلویزیون پخش میشه شمام به چی گیر دادینا برین بهونه قشنگ تری واسه رد کیارستمی پیدا کنید گندکاری نکینین ملت می فهمن
  • حسن ش ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    متاسفم
  • علی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    بازیگر یه شغله و این جور صحنه ها در دنیای بازیگری حرفه ای برای خارجی ها مسائلی عادیه ایشون هم برنده اسکار هستند و یه بازیگر مثل تمام بازیگرهای اون طرف آب، با این استدلال شما تلویزیون ما هیچ فیلم خارجی رو نمی تونه پخش کنه مخصوصا از نوع هالیوودی رو، چون هر بازیگری چند تا از این نوع فیلم ها در سابقه خودش داره
  • مصطفي ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    شما نام هوگو چاوز را هم سرچ كن ببين چي مي بيني ، تازه ايشان رو با سلام و صلوات آنهم با كفش داخل حرم رضوي هم بردند ( حالا پيدا كن پرتقال فروش را )
  • ناشناس ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    به شمقدری باید احسنت گفت . ایشان فرموده بودند ما کار خدایی می کنیم ... ایشان کارهایشان خدایی است که ما زمینیان از آن سر در نمی آوریم .
  • vahid ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام دوستان من1چیزی رو فهمیدم و اون اینه که ملت ما دوست دارن خودشونو با معیارهای عربها و غربیهاو... تطبیق بدن شما 1 ایرانی هستید با یه تمدن کهن من دوست عرب و پاکستانی و هندی دارم که هم مسلمونن و هم شیعه ولی مشکلی با دیدن اینجور فیلمها ندارن اونایی که با 2تا بوس توی 1فیلم شل میشن مشکلشون فیلم نیست مشکل اینه که هنوز به خودشناسی نرسیدن که واسه چی میخوان فیلمو ببینن 1کم به درون خودشون نگاه کنن
  • tarane ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
    0 0
    من هم با امید موافقم و هر چند در اسلام آمده که اگر حکمی در اسلام ب مرور زمان و بین مردم جامعه احساس تنفر ایجاد کنه برای اینکه مردم اون رو به اسم اسلام نزارن باید عوضش کرد . در ضمن سنگسار کردن قبل از اسلام هم بوده و و ی چیز عادی براشون بوده و برای جرم هایی که مجازاتش سنگساره اون زمان این مجازات تعیین شده . اون موقع این مجازات برای مردم عادی بوده
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
    0 0
    صلیب برعکس بز گردن این بازیگر، نشانه شیطان پرستی نیست؟
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
    0 0
    نا قلا به اونجا چکار داشتی ؟ ناراخت نشو منم دیدم ! صلیب نیست و سنجاقکه .
  • ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
    0 0
    کجا این فیلمو دیدی ؟ بگو منم میخوام ببینم !
  • سیدمهدی حسینی الهاشمی ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
    0 0
    ای بابا آقایــــــــــــــــــــــــــــــــــــون... خیلی چیزهای بدترهم هست حلا چراکلیک کردیدروی این موضوع؟؟؟؟ اوضای بعضی(بعضی)ازبازیگران خودمون خیلی خوبه؟؟؟بهتره به فکراصلاح خودمون باشیم تابرسیم به بقیه البته معتقدهستم که کاردرستی هم نیست پخش این فیلم ها ای بابا خودمون مردیم فیلم بسازیم؟؟؟ یکی پیدانمیشه یه فیلم درست وبدردبخوربسازه تواین مملکت؟؟؟!!
  • رضا ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    مجید جان دلبندم فقید یعنی از دست رفته!
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    خنگ خدای منحرف. اون سنجاقکه. یه کم برو بازار ببینی از اینا اصل و بدلش همه جا ریخته.
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    0 0
    من از این بابت که فیلم های ایرانی بتونه جایی توی سریال های هالیوودی داشته باشه خوشحال می شم چون فیلم های ایرانی جز ایران هیچ جای دیگری جا ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس