کد خبر 596258
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

بخش پرداخت نشده بدهی باشگاه پاس به تیاگوفراگا بازهم دردسرساز شد و حالا در صورت عدم پرداخت باقیمانده طلب این بازیکن برزیلی، فیفا حکم قطعی به کسر امتیاز می‌دهد!

به گزارش مشرق، مدیرعامل باشگاه پاس همدان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر تا چند روز دیگر برای پرداخت بدهی تیاگو فراگا بازیکن سابق و برزیلی این تیم اقدام نشود، به طور قطع سرنوشت تلخی در انتظار پاس خواهد بود.

عبدالحمید رمضانی اظهارکرد: فیفا هفته گذشته طی نامه‌ای به باشگاه اخطار داد تا بدهی ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلاری تیاگو فراگا پرداخت شود و ما هم سریع دست به کار شدیم و در مکاتبه با این بازیکن توانستیم فرصت ۲۰ روزه برای پرداخت مبلغ اخذ کنیم اما زمانی تا سر رسید این فرصت باقی نمانده و هنوز پول او پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه در صورت پرداخت نشدن بدهی این بازیکن با کسر امتیاز جریمه خواهیم شد، عنوان کرد: برای مهلت گرفتن از این بازیکن برزیلی هم سختی‌های فراوان را متحمل شدیم تا نسبت به تعویق زمان پرداخت رضایت دهد.

وی افزود: این توافق صورت گرفته نیز به صورت ایمیل انجام شده و همانند سابق هیچ فردی برای اخذ توافق به برزیل عزیمت نکرده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره بدهی‌های این تیم گفت: به هر حال هیات مدیره مصمم به پرداخت بدهی‌ها است، هر چند مشکلات مالی گریبان تمامی باشگاه‌ها را گرفته و باید شرایط کنونی اقتصادی را درک کرد.

براساس رأی آذرماه سال ۱۳۹۳ فدراسیون جهانی فوتبال FIFA باشگاه پاس همدان ملزم به پرداخت بدهی تیاگو فراگو به اضافه حق انتقال و جریمه شده است.

با این حال باشگاه پاس همدان سال گذشته اعلام کرده بود با اعزام نماینده تام‌الاختیار باشگاه و وکیل بین‌المللی خود به محل سکونت این بازیکن توانست از این بدهی تخفیف بگیرد اما اخطارهای رسیده از فیفا نشانگر عدم تسویه حساب با این بازیکن است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس