کد خبر 596227
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

کمیته 3 نفره واگذاری، رای را به ماندن نفت در تهران داد زیرا باشگاه ملوان نتوانست مدارک لازم برای خرید امتیاز تیم نفت را ارایه کند.

به گزارش مشرق، با توجه به جلسه کمیته سه نفره واگذاری باشگاه صنعت نفت تهران و پیگیری کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، این باشگاه در تهران ماندنی شد.

در پی درخواست رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، موضوع انتقال باشگاه صنعت نفت تهران در کمیسیون ماده 5 اداره کل طرح و با توجه به جلسه کمیته واگذاری، مقرر شد این باشگاه در تهران ماندگار شود.

بنا به همین گزارش، با توجه به این موضوع که باشگاه ملوان نتوانست در موعد مقرر و طبق قوانین، مدارک لازم را برای انتقال باشگاه نفت ارائه دهد، کمیته سه نفره و کمیسیون ماده 5 اداره کل، در راستای حفظ و بقاء باشگاه صنعت نفت تهران در این استان و عدم واگذاری آن به سایر استان ها، رای به ماندن این تیم در استان تهران دادند.

در این گزارش آمده است که با انتقال امتیاز تیم فوتبال مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران به شرکت بهنام پیشروی کیش با توجه به جابجایی درون استانی ضمن رعایت کلیه دستورالعمل‌های هیات فوتبال استان تهران موافقت شده است.

منبع: سایت اداره کل ورزش و جوانان تهران
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    ملوان باید برای یکی دو فصل دسته یک بازی کنه تا حساب کار دست یه سری تماشاگرنما بیاد!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس