کد خبر 596207
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هواداران نگران جای خالی رضاییان نباشند چون برانکو برای او جایگزین دارد.

به گزارش مشرق،‌ محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس با فسخ یک طرفه قرارداد، اظهار کرد: بازیکن اگر تعصب داشته باشد می ماند و این رفتارها را انجام نمی‌دهد. باید دید قرارداد رضاییان چطور بوده که توانسته یک طرفه آن را فسخ کند.

او درباره خالی ماندن جای رامین رضاییان در پرسپولیس هم افزود: هواداران نگران این مساله نباشند. تیم خوب بسته شده و اگر طارمی هم بیاید تکمیل می شویم. اگر نیاید هم برانکو برای او و رضاییان جایگزین دارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه تمرینی این تیم هم گفت: امروز یک بازی دوستانه با پاراگ تهران انجام می‌دهیم و پس از آن به اردوی اوکراین می‌رویم. همه بازیکنانی که با ما قرارداد دارند همراه ما به اردو می‌آیند. در اوکراین با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کنیم.

او درباره حضور پرسپولیس در پلی‌آف لیگ قهرمانان  آسیا، افزود: از این بابت نگرانی نداریم چون با یک تیم ضعیف بازی می‌کنیم و به مرحله اصلی می رویم.

خوردبین در پایان بار دیگر به جدایی رضاییان از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من خیلی به او زنگ زدم، اما جوابم را نداد. می‌خواستم حرف او را بشنوم و بدانم که چرا چنین تصمیمی گرفته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    بازیکنی که اونهمه ادعای عشششششق و معرررررررررفت و...! میکرد تو اوج نیاز اسقلال گذاشت رفت الان هم برگشته سودای سرمربیگری داره!!!!!!!!! اونوقت شما از یه جوون امروزیِ جویای نام چه انتظاراتی دارین واقعاً !!!!
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    شوتبال فقط هیاهوی الکی است.
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    عجب ندید بدید هایی هستن اینا!!! تا یه ندا از ترکیه اومد بدو بدو جفتشون رفتن قرارداد ثبت کردن!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس