دیدار تیم های آرژانتین و شیلی در فینال رقابتها کوپا آمه ریکا با پیروزی شیلی در ضربات پنالتی به پایان رسید تا مسی و البی سلسته در ناکامی هت تریک کرده باشند.

شیلی قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد/ هت تریک آرژانتین در ناکامی/ مسی پنالتی خراب کرد
به گزارش مشرق، دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا بین آرژانتین و شیلی از ساعت 04:30 در ورزشگاه مت لایف شهر نیو‌جرسی و در حضور بیش از 82 هزار نفر و به قضاوت هبر لوپس از برزیل برگزار شد و در پایان شیلی با برتری 4-2 در ضربات پنالتی به برتری رسید و برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را به دست آورد. (فیلم خلاصه و ضربات پنالتی این دیدار را اینجا ببینید)

آرژانتین با غلبه بر امریکا راهی فینال شده بود و شیلی نیز برای فینالیست شدن از سد کلمبیا گذشته بود.

این دیدار پربرخورد در 90 دقیقه قانونی و 120 دقیقه وقت های اضافی برنده ای نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل سرنوشت تیم قهرمان کوپا آمه‌ریکا را به ضربات پنالتی کشاندند و در ضربات پنالتی شیلی با نتیجه 4 بر 2 پیرو شد و عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

مسی و لوکاس بیلیا برای آرژانتین و ویدال برای شیلی پنالتی ها را خراب کردند.



لوپز، داور این مسابقه در دقیقه 29 با دادن کارت زرد دوم و با نشان دادن کارت قرمز مارکوس دیاز، بازیکن شیلی را اخراج کرد و در ادامه نیز و در دقیقه 43 با کارت قرمز مستقیم مارکوس روخو، بازیکن تیم ملی آرژانتین اززمین مسابقه اخراج کرد.

شیلی قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد/ هت تریک آرژانتین در ناکامی/ مسی پنالتی خراب کرد
شیلی سال گذشته هم در ضربات پنالتی با غلبه بر آرژانتین قهرمان این مسابقات شده بود.

«کلودیو براوو» ستاره بی چون و چرای این دیدار بود و علاوه بر مهار یک ضربه پنالتی موفق شد در وقت های اضافه ضربه سر «سرخیو آگوئرو» را به زیبایی از زیر تیر افقی بیرون بکشد.


از آخرین باری که آرژانتین در یک تورنمنت مهم به جام می رسد 23 سال می گذرد.

مسی باز هم در یک تورنمنت بزرگ موفق نشد به همراه آرژانتین به جام قهرمانی برسد. این سومین فینال پیاپی مسی ظرف دو سال گذشته بود که این بازیکن با شکست از آن خارج می شود. فینال جام جهانی 2016 برزیل، فینال کوپا آمه ریکا سال 2015 و فینال کوپا آمه ریکا سال 2016.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس