کد خبر 586777
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: در اردوی تیم ملی با برنامه‌ریزی مدون و علمی جلو خواهیم رفت تا ملی‌پوشان خوب و سرحال تا ۱۰ روز به آغاز لیگ به باشگاه‌های خود بپیوندند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال در خصوص اردوی تیم ملی ارمنستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر بیشتر بازیکنان مشغول استراحت هستند، بازیکنان ملی‌پوش در دو بازی مقابل مقدونیه و قرقیزستان بازی کردند. به همین دلیل مصوبه‌ای دادیم که این ملی‌پوشان بتوانند استراحت کرده تا در اردوی تیم ملی در ارمنستان شرکت کنند.

وی در مورد اینکه آیا اردوی تیم ملی در ارمنستان قطعی شده است یا خیر، افزود: چندین کشور از اروپا و آفریقا برای اردوی تیم ملی کاندیدا بودند اما با توجه به تسهیل در گرفتن ویزای ارمنستان و هچنین امکانات خوبی که در این کشور وجود دارد، قرار شد مارکار آقاجانیان به کمپی به این کشور سفر کرده تا از آنجا بازدید کند. با این حال، هر کشوری که بتواند پذیرای تیم کشورمان باشد، در آن اردو خواهیم زد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا در این اردو بازی دوستانه‌ای برای تیم ملی ترتیب داده شده است یا خیر، تصریح کرد: به دنبال این هستیم یکی دو بازی تدارکاتی دستور کارمان قرار دهیم. قهرمان کشورشان (ارمنستان) آمادگی خودش را برای بازی تدارکاتی اعلام کرده است.

پیروانی در واکنش به این سوال که اردوی تیم ملی در حالی برگزار خواهد شد که بیشتر تیم‌ها درگیر تمرینات بدنسازی هستند، گفت: همه به لحاظ فنی کارلوس کی‌روش را قبول دارند. شاید مربیان دغدغه‌هایی داشته باشند ولی همه بازیکنان در قالب تیم ملی انگیزه‌ دو برابر پیدا می‌کنند. من خودم فوتبالیست بودم و می‌دانم که خیلی از بازیکنان فصل بدنسازی را دوست ندارند اما در اروی تیم ملی با برنامه‌ریزی مدون و علمی جلو خواهیم رفت تا ملی‌پوشان خوب و سرحال تا 10 روز به آغاز لیگ به باشگاه‌های خود بپیوندند.

وی درباره اینکه ظاهرا مشکل زمین تمرین تیم ملی حل نشده است، عنوان کرد: مطمئنا این مشکل حل نشده است. پیش از دیدار دوستانه با قرقیزستان زمین کمپ تیم‌های و پاس قوامین را دیدیم. اگر زمین تیم کمپ تیم‌های ملی بازسازی شود چندین سال دغدغه نخواهیم داشت. کسانی که می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند به خاطر عرق ملی جلو بیایند و کمک کنند. شاید خیلی‌ها بیایند و بگویند زمین کمپ تیم‌های ملی سبز است، اما شرایط سفت و استاندار بودن مهم است. اگر می‌خواهیم فوتبال رو به جلو داشته باشیم، باید زمین تمرینی خوب در اختیارتان باشد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور حسین هدایتی در اردوی تیم ملی گفت: هدایتی در گذشته برادری‌اش را ثابت کرده و در اردوهای قبلی هم حضور داشته است. حضور ایشان در تیم‌های ملی والیبال و دیگر رشته بوده و همه تیم‌های ملی را حمایت کرده‌اند. هدایتی شب بازی با قرقیزستان به اردوی تیم ملی آمد و قول‌های مساعدی داد. با صحبت‌های او و همکاری فدراسیون فوتبال خیلی از مشکلات تیم ملی هموار می‌شود. باید بدانیم که بحث تیم ملی برای یک شخص نیست و همه باید تعامل داشته باشند.

پیروانی در پایان اظهارتش در رابطه با البسه تیم ملی تصریح کرد: برند فعلی تیم ملی تلاش می‌کند که به بهترین نحو محصولات را عرضه کند ولی آن توقع شکل نگرفته است. باید برند بهتری داشته باشیم چون در آستانه بازی با تیم‌های قطر، کره‌جنوبی، چین و ... قرار داریم. به ما قول‌هایی داده‌اند اما پیراهن فعلی استاندارد نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس