کد خبر 571251
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

هادی ۳۰ ساله پژو سوار که با طرح پیشنهاد ازدواج و دوستی با دختران جوان اقدام به سرقت از آنان می‌کرد با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش مشرق،  در مورخه 24 دی 94 خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأموران اعلام کرد که گوشی تلفن همراهش به شیوه کش‌روی از داخل کیف و در زمانی که بعنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو 206 بوده، مورد سرقت قرار گرفته است.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه کش روی و به دستور شعبه 14 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در فلکه صادقیه منتظر تاکسی بودم که یک دستگاه خودرو پژو 206 مشکی مسافر سوار می کرد.
 
بنده بواسطه آنکه دیرم شده بود، سوار 206 شده و در صندلی سرنشین ( صندلی جلو ) نشستم.
 
راننده با مسافر صندلی عقب در خصوص آگهی فروش خودروی خود که به گفته خودش در سایت دیوار آگهی کرده بود صحبت می کرد و به این بهانه شماره تماس خودش را به من و مسافر صندلی عقب داد.
 
در ادامه راه، من در حال بازی کردن با گوشی تلفن همراه خود بودم که راننده در خصوص گوشی تلفن همراهم چندین سؤال از من پرسید کرد؛ با توجه به ادامه سؤالات از سوی راننده خودرو، بنده به ناچار گوشی تلفن همراه خود را داخل کیف گذاشتم اما زمانی که از ماشین پیاده شدم ، متوجه شدم که گوشی داخل کیف نیست.
 
به تصور اینکه گوشی تلفن همراهم در داخل 206 جای مانده با شماره تماس راننده تماس گرفتم تا به ایشان بگویم که گوشی تلفن همراه در داخل ماشین وی جا مانده اما در کمال تعجب، راننده تنها خندید و سپس گوشی را قطع و خاموش کرد.
 
 عاشق ۲۰۶ سوار سارق از آب درآمد +عکس
 
در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم بنام هادی . الف ( متولد 1364 ) بعنوان یکی از مجرمین سابقه دار شدند.
 
با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه نظام آباد و مراجعه کارآگاهان مشخص شد که هادی بواسطه انجام اقدامات مجرمانه از سوی خانواده اش طرد شده و هیچکدام از اعضای خانواده متهم با وی ارتباطی ندارند.
 
با شناسایی محل تردد متهم پرونده در خیابان آذربایجان، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی در مورخه 5 اردیبهشت 95 موفق به دستگیری متهم و توقیف خودرو 206 وی شدند.
 
با دستگیری و انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی، وی صراحتا به دهها فقره سرقت از زنان جوان در پوشش طرح دوستی و پیشنهاد ازدواج اعتراف کرد.
 
با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت از زنان جوان در پوشش طرح دوستی و پیشنهاد ازدواج، کارآگاهان با بررسی پرونده های مشابه موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان شدند.
 
یکی از مالباختگان پس از حضور در پایگاه دوم آگاهی و شناسایی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخه 6 دی 94 جلوی ایستگاه مترو دانشگاه علم و صنعت بعنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو 206 مشکی شدم که راننده آن در ادامه خودش را بنام تیام معرفی کرد.
 
این شخص در ادامه و با طرح دوستی، شماره تلفن همراه خودش را به من داد و با جلب اعتماد، پس از طی مسیری کوتاه از من درخواست کرد تا برای گرفتن دارو به داروخانه مراجعه نمایم.
 
بواسطه اعتمادی که در همین مدت زمان کوتاه به این شخص پیدا کرده بودم !!! کیف خود را داخل ماشین گذاشتم اما به محض پیاده شدن، راننده به سرعت از محل متواری شد و کیف دستی ام حاوی 600 هزار تومان وجه نقد، گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی و ... را سرقت کرد.
 
مالباخته‌ای دیگر نیز در اظهاراتی مشابه به کارآگاهان گفت: متهم با طرح پیشنهاد ازدواج اعتماد مرا جلب و در دومین ملاقات کیف دستی حاوی 500 هزار تومان وجه نقد، گوشی تلفن همراه و ... مرا سرقت کرد .
 
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به اعتراف صریح متهم به انجام سرقت های مشابه از زنان جوان در پوشش طرح دوستی و پیشنهاد ازدواج و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگان که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در منطقه جنت آباد – خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس