مديرمسئول كيهان به دورخيز جريان انحرافي براي ورود به مجلس اشاره كرد و گفت؛ شناخت اين افراد نيز چندان دشوار نيست و افزود؛ به نظر مي رسد كه اين جريان در تعامل با فتنه گران براي تضعيف جبهه اصولگرايان تلاش مي كند.

به گزارش مشرق به نقل از کیهان، از پائيز سال 1378 تا سال 1388 برخي از برنامه ريزان شناخته شده كودتاهاي مخملي نظير جان كين، ريچارد رورتي، هابرماس، تموتي گارتن اش، مايكل ايگناتيف، آگنش هلمر به ايران تردد داشته و طي نشست هاي پي در پي با سران جبهه اصلاحات درباره كودتاي رنگي و براندازي نرم به رايزني نشسته بودند و در همين مدت، تعدادي از عوامل بعدي فتنه 88 نيز در سفرهاي خارجي با مراكز اطلاعاتي آمريكايي و اروپايي و نظريه پردازان و تدارك كنندگان كودتاي مخملي نظير جرج سوروس در تماس پيوسته بوده اند.
حسين شريعتمداري، مديرمسئول روزنامه كيهان كه پنج شنبه شب به دعوت هيئت فاطميون اهواز -حديث كساء- در اجتماع مردم اين شهر حضور يافته بود با اشاره به ساختار جمهوري اسلامي ايران و نقش و جايگاه ولايت فقيه در آن گفت؛ نظام اسلامي ما در بستر حكومت جهاني حضرت بقيه الله الاعظم- ارواحنا له الفداء- شكل گرفته است و ابعاد جهاني آن كه امروزه به وضوح در ميان ملت هاي مسلمان ديده مي شود برخاسته از ساختار مهدوي جمهوري اسلامي ايران است. وي در ادامه گفت: امام راحل ما و خلف حاضر او در اداره حكومت اسلامي از نسخه اسلام ناب محمدي(ص) تبعيت مي كنند و اين همان نسخه عدالت گستر و ظلم ستيزي است كه مراد غايبمان بر آن تاكيد ورزيده و مي ورزند. بنابراين ولي فقيه قطب نماي حكومت مهدوي است و كساني كه امروزه از ولي فقيه پيروي نمي كنند در ادعاي انتظار خود صادق نيستند و يا نقشه راه را به غفلت گم كرده يا وانهاده اند. اين عده به هنگام ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) نيز، حاكميت ايشان را برنمي تابند، مگر آن كه توبه كرده و به خود آيند.
شريعتمداري، با انتقاد از كساني كه اصرار دارند شرايط كنوني كشور را «بحراني» معرفي كنند گفت؛ شرايط كنوني كشور به اين علت كه امروزه جمهوري اسلامي ايران پرچمداري خيزش هاي اسلامي منطقه را برعهده دارد، بسيار «حساس» است و اين حساسيت برخاسته از اوج اقتدار است. مديرمسئول كيهان اظهار داشت؛ در حالي كه آمريكا و متحدانش نگراني توأم با اضطراب خود از جلوداري ايران در انقلاب هاي اسلامي منطقه را انكار نمي كنند، شماري از پياده نظام از نفس افتاده آنها اصرار دارند حساسيت ناشي از جايگاه و نقش برجسته ايران اسلامي در معادلات منطقه اي و جهاني را «بحران» معرفي كنند و توضيح نمي دهند كه اگر ما دچار بحران شده ايم چرا دشمنان بيروني جيغ بنفش مي كشند؟! و نتانياهو با عصبانيت فرياد مي كشد كه «در خاورميانه به هر طرف نگاه مي كنيم، خميني و خامنه اي را مي بينيم» و «ديلي ميل» از فتح سرزمين فراعنه به دست انقلاب اسلامي ايران خبر مي دهد و دهها و صدها نمونه ديگر كه همه روزه شاهد آن هستيم. مديرمسئول روزنامه كيهان در ادامه به تشريح تحولات منطقه و مختصات كنوني خيزش هاي اسلامي در مصر، يمن، تونس، مراكش، اردن و موقعيت متزلزل آل سعود پرداخت و گفت؛ با توجه به اين شرايط آيا به نظر شما، رابرت گيتس حق ندارد كه از مديريت هوشمندانه تحولات منطقه توسط رهبرمعظم انقلاب عصباني باشد و از تبديل خاورميانه به عقبه استراتژيك جمهوري اسلامي ايران سخن بگويد؟
مديرمسئول كيهان، پس از تشريح جايگاه برجسته جمهوري اسلامي ايران و اوج اقتدار كنوني آن گفت؛ در اين حال و هوا، گروهها و جرياناتي نظير فتنه گران 88 و جريان انحرافي بسيار حقيرتر و بي مقدارتر از آنند كه بتوانند به اهداف شوم خود دست پيدا كنند و افزود؛ گروه انحرافي به خودي خود قد و قواره اي ندارد ولي متاسفانه در كانون قدرت نفوذ كرده و از منابع ثروت بهره مي گيرد كه خوشبختانه اين روزها حركت قانونمندي براي پيشگيري از سوء استفاده آنها در جريان است و نتايج مثبت و قابل توجهي نيز در پي داشته است.
شريعتمداري در بخش ديگري از سخنان خود، سران فتنه را به چوب كبريت هاي مصرف شده تشبيه كرد كه مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس آنها را با توهم آتش افروزي در ايران از قوطي بيرون كشيده و آتش زده اند و امروزه مانند همه چوب كبريت هاي سوخته از خاصيت افتاده اند و افزود؛ البته نبايد از اين نكته غافل بود كه ممكن است دشمن قوطي كبريت هاي ديگري نيز در آستين داشته باشد. مديرمسئول كيهان گفت؛ يكي از مضحك ترين اظهارات برخي از عوامل فتنه در اين روزها، شرط گذاري براي حضور در انتخابات است، دقيقا مانند آن كه كفش دزد براي پيشنماز شدن خود شرط و شروط تعيين كند! آنها به خوبي مي دانند بايد به جرم وطن فروشي، همكاري مستقيم با سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و اسرائيل و انگليس كه اسناد آن موجود است و به خاطر جنايت هاي فراواني كه مرتكب شده اند در انتظار مجازات هاي سنگين باشند و شرط گذاري آنها به يقين نوعي فرار به جلوست و با هدف به فراموشي سپردن جنايات خويش صورت مي پذيرد.
گفتني است در اين نشست حضرت آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه محترم اهواز نيز حضور داشت كه شريعتمداري در آغاز ضمن قدرداني از اين عالم بزرگوار و يار صديق و فداكار حضرت امام و رهبرمعظم انقلاب، گفت؛ سخن گفتن در محضر حضرت آيت الله جزايري، درس پس دادن است و بسيار دشوار و جسارت من در اين مجلس صرفاً از نوع امتثال امر است.
به گزارش خبرنگار كيهان از اهواز، شريعتمداري بعدازظهر پنج شنبه نيز در گردهمايي ناظران شوراي نگهبان استان خوزستان شركت كرد. مديرمسئول كيهان از شوراي نگهبان با عنوان، دروازه بان مراكز تصميم ساز و سياست پرداز نظام ياد كرد و با تشريح چرخه نظارت استصوابي گفت؛ نظارت استصوابي خدمت دوسويه به مردم و نظام است. زيرا اين شورا با كسب اطلاعاتي كه در اختيار عامه مردم نيست و به دليل حفظ حرمت اشخاص نبايد هم افشا شود، مانع از فريب مردم توسط افراد فاقد صلاحيت مي شود و از سوي ديگر با پيشگيري از ورود اين افراد به مراكز حساس نظام، امنيت كانون هاي تصميم ساز و سياست پرداز نظام را تضمين مي كند و دقيقا به همين علت هيچيك از دشمنان بيروني و جريانات فاسد و ضدانقلاب را نمي توان آدرس داد كه عليه نظارت استصوابي موضع نگرفته باشند.
مديرمسئول كيهان افزود؛ فتنه و انحراف در آغاز شكل گيري، نشانه هايي از خود بروز مي دهد كه با رصد كردن اين نشانه ها به آساني مي توان فتنه گران و منحرفان را قبل از ورود آنان به فاز عملياتي، شناسايي كرد و در ادامه به برخي از شاخصه ها براي كشف كانون هاي فتنه و انحراف اشاره كرد و درباره هر يك از آنها نظير «انگاره سازي»، «ائتلاف ناهمگن ها»، «پيوندهاي پشت صحنه»، «جنگ تابلوها»، «تفاوت تابلوها و شناسنامه ها» توضيحاتي داد و نمونه هايي از مصاديق هر يك از اين ترفندها در عرصه سياسي كشور و كليد كشف آنها را برشمرد.
شريعتمداري در بخش ديگري از سخنان خود گفت؛ اين روزها شاهد تحرك برخي از جريانات فتنه گر و منحرف براي حضور در انتخابات مجلس نهم هستيم و افزود؛ ابتدا بايد توجه داشت كه ترانه دو صدايي اين جريانات درباره شركت يا عدم شركت در انتخابات يك طرح فريب است. آنها با همه توان پاي صندوق هاي رأي مي روند و در انتخابات شركت مي كنند، چرا كه برخلاف آنچه به دروغ اعلام مي كنند، از سلامت انتخابات اطمينان كامل دارند بنابراين فرصت حمايت از نامزدهاي همسو با خود را از دست نمي دهند. مديرمسئول كيهان ادامه داد؛ جريانات فتنه گر و منحرف اين روزها براي حضور در انتخابات حركتي چند سويه را آغاز كرده اند. ابتدا مي كوشند، افرادي را كه كمتر شناخته شده اند و به قول خودشان از نظر سابقه بيروني «سفيد» هستند، به ميدان بفرستند تا رد صلاحيت نشوند و دوم، معرفي تعداد قابل توجه از افرادي كه مي دانند رد صلاحيت خواهند شد. معرفي اين عده با هدف رد صلاحيت آنها و سپس تبليغات خارجي روي آن صورت مي پذيرد. از اين عده در ضمن به عنوان پشتوانه براي گروه اول استفاده مي شود تا به گمان آنها، نظام براي پرهيز از فراواني رد صلاحيت شده ها، به پذيرش صلاحيت گروه اول تن بدهد! كه صد البته خيالي خام است و شوراي نگهبان نشان داده كه از قانون عدول نمي كند و محور سوم؛ معرفي افراد شناخته شده اي از ميان برخي مسئولان سابق در دولت هاي كارگزاران و اصلاحات است كه در جريان فتنه 88 موضع صريحي نداشته اند.
شريعتمداري گفت؛ اين در حالي است كه سكوت برخي افراد شناخته شده در فتنه 88 به مفهوم و معناي همراهي با فتنه آمريكايي-اسرائيلي 88 است و اين افراد صلاحيت نامزدي مجلس را ندارند. كساني كه در مقابل اهانت به حضرت امام(ره)، همراهي با اسرائيل و آمريكا، اهانت به ساحت مقدس امام حسين(ع)، ائتلاف با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و دهها جنايت ديگر ساكت بوده اند چگونه انتظار دارند به مجلسي كه عصاره فضيلت هاي ملت است راه يابند؟ مديرمسئول كيهان به دورخيز جريان انحرافي براي ورود به مجلس اشاره كرد و گفت؛ شناخت اين افراد نيز چندان دشوار نيست و افزود؛ به نظر مي رسد كه اين جريان در تعامل با فتنه گران براي تضعيف جبهه اصولگرايان تلاش مي كند.
شريعتمداري در ادامه اين نشست به پرسش هاي حاضران پاسخ گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محمد ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    درود بر حسین شریعتمداری.
  • ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    درود بر اسراییل و امریکا..
  • سرباز گمنام ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام . مطالب وبلگت خیلی به دردم خورد . ممنون به دیدار منم بیا ..
  • سرباز گمنام ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام دوستان اگر میخواهید حقایق باند انحرافی را بدانید لطفا به وب من سر بزنید www.labayk-yaali.blogfa.com
  • حمید ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    خداوند ایشان راحفظ کند
  • سینا ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    شک نکنید که حتما همینطور خواهد بود.در ضمن مطمئنا زمان ایشان برخی زیرآبی برو های حرفه ای نیز مثل امروز مشمول چشم پوشی نخواهند شد وقاطعیت حضرت استخوانهای در گلو را بر نمیتابند.نفرین بر هر چه منافق دوروست.اللهم عجل لولیک الفرج.
  • مجتبی « تنکابن » ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    سلامتی حاج حسین شریعتمداری صلوات.
  • مجتبی « تنکابن » ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    فقط می توانم بگویم که برادرم واقعاً برات متأسفم! ظاهراً خوشی و امنیت زیاد بهت ساخته که تمنّای ظالمین رو می کنی!!!!! به برکت خون شهیدان؛ نوامیس ما در امنیّت کامل و از دسترسی اجنبی محفوظند؛ فقط شما یک نیم نگاهی به عراق و افغانستان مظلوم بیندازید؛ بعد اونوقت اگر تونستید بگوئید درود بر .......!!!!! «مرگ بر آمریکا و ایادی ظالمش»
  • مجتبی « تنکابن » ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام بر آنهائی که از نفس افتادند؛ تا ما از نفس نیفتیم. قامت راست کردند؛ تا ما قامت خم نکنیم. به خاک افتادند؛ تا ما به خاک نیفتیم. سلام بر آنهائی که رفتند تا بمانند! و نماندند تا بمیرند! «شهدا خدائی شرمنده ایم؛ همین» یازهرا
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    آقای شریعتمداری خوب می شی....
  • ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    سلامت باشه ولي توهم نزنه...
  • ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    برای خودتان حفظش کند. ما نمی خوایمش.
  • فرخ ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    آقای شریعتمداری سالهاست که از بیماری رنج می برد متاسفانه. چندی هم می شود که به جای روزنامه نگاری کارهایی از قبیل پیشگویی و فتوا و وعظ هم انجام می دهد...
  • مجتبی « تنکابن » ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    خداوند حاج حسین؛ را برای مسلمین عالم حفظ نماید.
  • مجتبی « تنکابن » ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    حاج حسینِ عزیز؛ بیمار نیستند. بلکه مدتهاست که روح بیمارِ کسانی را که به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم: فِی قُلوبِهِم مَرَض! هستند را آزار می دهند. مریض کروبی احمق و بیسواد است که مدتهاست با أراجیف؛ لاطائلات و خُزعملاتِ خود؛ جامعه را به زحمت انداخته است. و تنها ثمره و نتیجه مثبت آن أراجیف؛ نقل آن أراجیف به عنوان داستان شبانه ایرانیان در شب نشینی ها و خنده ملّت بر آن أراجیفِ بافته شده؛ می باشد. حق یار!
  • k-1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    من كاملا با مجتبي (تنكابن) موافقم. ببين چه حرف مفتي زدي كه من نظر اينو تاييد مي كنم
  • k-1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    به وبلاگت سر زدم متاسفانه چيزي جز چرت و پرت نبود. اسفند مي بيني كه كي به زمين خورده
  • k-1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    ما اخر نفهميديم حرف حساب اين يارو چيه اون وقت تو ميگي خدا حفظش كنه
  • k-1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    به ديدار وبلاگش نريا خيلي مزخرف بود
  • k-1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    چرا؟؟؟
  • ايــــمان ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    اللهم صلي علي محمد و آل محمد
  • فرخ ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    آقای مجتبی شما در مطلب قم از ادب صحبت کردی. یادت رفت ؟ اگر کسی از خط قرمز های شما عبور کنه تاب نمی آوری و به عزیزی مثل آقای کروبی هتاکی و بی ادبی می کنی.
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    مسلمین جهان ؟؟؟؟ بله مسلمین جهان هم به خنده احتیاج دارند.
  • مجتبی « تنکابن » ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    آقا فرّخ من دست شما رو می بوسم. و قصد بی حُرمتی به شما را ندارم. ولی برادرم یادمان باشد که کروبی دیگر یک هموطن محسوب نمی شود؛ بلکه او خائن به وطن؛ وطن فروش و از سران فتنه سبز می باشد!
  • مجتبی « تنکابن » ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    جناب K-1 از لطف شما ممنونم!!! یاعلی برادر
  • احسان ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    فرخ واقعا بران متاسفام که کروبی را عزبز و آقا میخوانی
  • احسان ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    ناشناس شما که از امریکا و .... خوشت میاد اگه وقت کردی با خانواده یه سر برو افغانستان اونا هم از شما ها خوششون میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس