تیم فوتبال تراکتورسازی که پیش از این صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده بود، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی برابر الهلال شکست خورد.

شکست تراکتورسازی برابر الهلال عربستان/ صعود با طعم صدرنشینی +جدولبه گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در مسقط عمان به مصاف الهلال عربستان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم عربستانی به اتمام رسید.

برای الهلال در این دیدار سالم الدوساری در دقیقه‌های 16 و 72 گلزنی کرد و تک گل تراکتورسازی را نیز آلویز نانگ در دقیقه 48 به ثمر رساند. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار را اینجا ببینید)

تراکتورسازی این بازی را با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی رفت آغاز کرد. محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، خالد شفیعی، ایوب کلانتری، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، فردین عابدینی، آگوستو سزار و آلویس نانگ ۱۱ بازیکن قلعه نویی در شروع مسابقه بودند.

تراکتورسازی که در لحظات نخست بازی اشتباهات زیادی داشت، به تدریج بر بازی مسلط شد و بازیکنان این تیم در دقیقه ۷ می‌توانستند گل اول را به ثمر برسانند که فرصت خوب گلزنی آنها از دست رفت.

در دقیقه ۱۵ این تیم الهلال بود که توسط سالم الدوساری روی غفلت مدافعان تراکتورسازی به گل اول رسید.

شاگردان قلعه نویی حتی در دقیقه ۲۴ می‌توانستند توسط آلویس نانگ گل تساوی را به ثمر برسانند که شوت مهاجم تراکتورسازی روی پایش ننشست و توپ با ضربه آرام به محوطه شش قدم رسید.

با شروع نیمه دوم امیر قلعه نویی اقدام به یک تعویض کرد و با به زمین آوردن فرزاد حاتمی به دنبال استفاده از قدرت سرزنی وی بود که اتفاقا خیلی زود هم جواب داد و تراکتورسازی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط نانگ به گل تساوی رسید.

در ادامه اما شاگردان قلعه نویی کمی بی انگیزه بازی کردند و فرضت میدنداری را به تیم الهلال دادند که این تیم از روی همین غفلت ها به گل دوم رسید و تلاش نماینده ایران برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت.

در دیگر دیدار این گروه نیز پاختاکور با 3 گل الجزیره را برد اما سوم شد و صعود نکرد. از این گروه تراکتورسازی با ۱۲ امتیاز راهی مرحله بعد شد و تیم الهلال نیز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 تراکتورسازی 6 4 0 2 10 3 7 12
2 الهلال عربستان 6 3 2 1 10 7 3 11
3 پاختاکور 6 3 1 2 10 9 1 10
4 الجزیره امارات 6 0 1 5 2 13 -11 1

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هاها ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    یاشاسین الهلال
  • شناس ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    متاسفم که تراکتور فرصت صعود رو به نماینده عربستان داد توی این بازی حیثیتی جاش نبود ترکیب رو کلن عوض کنن و باید با همون ترکیب قبلی باز هم الهلال رو مغلوب می کردن که این طور نشد و زود از گل سیر شدن ما رو باش طرفداری تراکتور رو می کردیم اما تنها چیزی که برای کادرفنی و بازیکنان تراکتورسازی مهم نبود نبرد حیثیتی بین ایران و عربستان بود...تازه فرصت بهترین تیم سال رو هم از دست دادن واقعن ناامیدم کردن
  • پسر ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    وقتی که ایران به اینجور امتیازات احتیاج داره کشورهای عربی تبانی میکنن تا ایران صعود نکن پس باید تراکتور یه کاری میکرد تا الهلال صعود نکنه
  • علی ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    قطعه نویی تو فکر بازی با استقلال هست خواست مهرهاش خسته نشن .واقعا که...
  • آتا بابک ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    یاشاسین آزربایجان یاشاسین تراختور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس