کد خبر 566442
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

مدیرفنی سابق تیم امید گفت:رفته بودم پیگیر حقوقم باشم آیا کار بدی کردم؟.

به گزارش مشرق، محمد مایلی کهن  درباره موضوع درگیری خود با علی کفاشیان اظهار داشت:بنده با ایشان درگیری نداشتم بعد از 16، 17 ماه به فدراسیون رفتم تا پیگیر حقوقم باشم. آیا کار بدی کردم؟ چطور در این 16، 17 ماه نپرسیدند مایلی کهن چطور تحمل کردی یک ریال پول نگرفتی و یک جا هم عنوان نکردی. امروز دیدم آقای طباطبایی با برادر همسر آقای کفاشیان گفته اند که ما 10 روز قبل به آقای مایلی کهن پولی داده ایم. اولا من باید بگویم آن روز آقای طباطبایی را از اتاق بیرون نکردم فقط از ایشان خواستم در بحث دخالت نکند چون به گفته خود آقای کفاشیان در برنامه 90 ایشان مسوولیتی بر فدراسیون ندارد. ضمنا درباره پولی که ایشان گفته اند باید بگویم حرف شان درست اما آن پول مربوط به طلب من از سال 93 است که بخشی از آن را پرداخت کردند. 

وی افزود: آن روز من عصبانی نشدم و اتفاقا آقای کفاشیان بود که عصبانی شد، شلوغ کرد و لوازم روی میزش را به زمین کوبید. ضمن اینکه بنده یقنلی بقال نبودم و مربی تمام رده های ملی این مملکت بوده ام پس اینکه بروم فدراسیون و پیگیر مطالباتم باشم چیز عجیبی نیست. بنده اگر اشتباه نکنم در مقاطعی با همین آقای کفاشیان همکار بوده و به نوعی بر فعالیت های ایشان نظارت داشته ام. ایشان رییس فدراسیون دوومیدانی بوده و من هم قائم مقام فدراسیون های ورزشی. از نظر سنی هم اگر اشتباه نکنم حدودا یک سال از ایشان بزرگتر هم هستم. 

مایلی کهن اضافه کرد: ایشان در آن جلسه ظاهرا از موضوع دیگری عصبانی بود و بنده هم گفتم اگر کی روش از شما یک ماه پول طلب داشت الان پاشنه در اینجا را کنده بود. سپس حمیسی مسوول حراست فدراسیون وارد شد و صحبت کردیم. بنده گفتم من از جایم تکان نمی خوردم تا حق و حقوقم را بگیرم. بگذارید یک دفعه هم ما مثل کی روش شویم شما بروید 110 خبر کنید. 

به گزارش کاپ،وی دربارهه صحبت های اخیر علیرضا علیفر علیه خداداد عزیزی اظهار داشت: بنده وقتی شنیدم که این صحبت ها از سوی ایشان علیه خداداد عزیزی مطرح شده است تعجب کردم. نمیدانم به ایشان چه ربطی دارد که این حرفها را می زند. ببخشید ایشان مگر تحصیلات فوتبالی داشته است که به تحصیلات خداداد عزیزی ایراد می گیرد. خداداد در ورزش قهرمانی بوده، در سطوح مختلف ملی و باشگاهی بازی کرده است. تحصیل یعنی چه؟ تحصیل یعنی به دست آوردن و حاصل شدن. چطور خدادادی که این همه سال در فوتبال بوده بی سواد است و برخی آقایان که وقتی گزارش می کنند مردم صدای تلویزیون خود را می بندند شده اند تحصیلکرده فوتبال. تعجب می کنم از صدا و سیما که کسی در آنجا پیدا نمی شود به گزارشگر بگوید شما نباید مسلسل وار صحبت کنید. گاهی اوقات یک مسابقه از رادیو پخش می شود که چون مردم بازی را نمی بینند گزارشگر باید توضیحات بیشتری را بدهد. اما وقتی تلویزیون بازی را پخش می کند چه دلیلی دارد که این آقایان این همه حرف می زنند.

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه انتقادات خود از صدا وسیما گفت: همین آقای کی روشی پور بزرگترین سانسورچی است. آن وقت ادعای دموکراسی می کند. شما ببینید وقتی کی روش در برنامه این آقا حاضر می شود حتی یک نفر مخالف نباید حرف بزند. من میخواهم بپرسم وظیفه یک مجری چه است. آیا غیر از این است که برنامه را باید اجرا کند. مگر یک مجری می تواند قاضی باشد و قضاوت کند. مگر این آقا متخصص فوتبال است. کسی متخصص فوتبال است که تحصیلات آن را داشته و خاک آن را خورده باشد. ایشان در هر زمینه ای خودش را کارشناس می داند. تاسف می خورم به حال صداوسیما و به خصوص آقای پورمحمدی که سال ها در صداوسیما بوده و یک مقطعی رفت و دوباره برگشت. این آقای پورمحمدی همشهری کی روشی پور است. هر دو کرمانی هستند. من برای کرمانی های عزیز احترام قائل هستم و معتقدم همه ایران سرای من است. اما نباید این گونه باشد که چون این آقایان هم استانی هستند هر کاری که دلشان خواست انجام دهند. ما می بینیم که همین کی روشی پور جایی که قانون مانع او می شود داد و فریاد می کند و می گوید مرا سانسور کردند. اینجا خفقان است و... در حالی که خودشان بزرگترین سانسورچی ها هستند.

مایلی کهن درباره حضور هفته گذشته اش در برنامه دورهمی بیان داشت: مهران مدیری را از قبل می شناسم و به ایشان علاقه دارم. شاید یک جایی هم نقدهایی داشته ام. همان طور که خیلی ها به بنده نقد کردند. وقتی با من تماس گرفتند با آن که تهران نبودم اما استقبال کردم و خودم را به این برنامه رساندم. وقتی هم رسیدم به مهران مدیری گفتم بنده شمال بودم و جوج می زدم اما بدون نوشابه. حقیقت این است که واقعا از شخصیت ایشان لذت بردم. شما می دانید که من اهل غلو نیستم. نه ایشان به من بدهکار است و نه من به ایشان. یک بار هم که  جواد رضویان را از نزدیک دیدم از شخصیت ایشان هم لذت بردم.  مهران مدیری انسان قابل احترامی است که من در این برنامه ازنزدیک دیدم که همه همکارانش دوستش داشتند. بعضی ها اسمشان رشید است اما قدشان کوتاه است. بعضی ها کچل هستند اما اسم شان زلفعلی است. برخی نابینا هستند نام شان عینعلی است. اما آقای مهران مدیری واقعا همان طور که فامیل شان مدیری است مدیر هستند. به نظر من جنبه خیلی بالایی دارند. یک جا در این برنامه به ایشان گفتم من اگر سکوت کردن بلد بودم الان مثل شما به 500 میلیارد می گفتم پول خورد. ایشان هم سریع گفت: من؟ من؟ سپس اضافه کرد: آقای مایلی کهن من دو تا هواپیمای شخصی دارم و الان هم با هواپیمای شخصی ام به اینجا آمدم.


منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس