کد خبر 566344
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

تیم فوتبال تراکتورسازی که چند سالی است زیر نظر یک نهاد نظامی اداره می‌شود با نامه‌ای که از مراجع بالاتر دریافت کرده، در پایان لیگ پانزدهم واگذار خواهد شد و دیگر نمی‌تواند سرباز بگیرد!

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از تیم‌های لیگ برتری محسوب می‌شود که زیر نظر یکی از نهادهای نظامی فعالیت می‌کند. این تیم به همین واسطه طی سالهای گذشته بازیکنان مشمول خدمت سربازی را در اختیار گرفته است.

اواخر فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بود که خبرهای مختلفی مبنی بر عدم تیمداری این نهاد نظامی در لیگ برتر و واگذاری باشگاه تراکتورسازی به ارگان‌های دیگر مطرح شد که البته این گمانه زنی ها به سرانجام نرسید و با بازگشت «تونی اولیویرا» به تبریز و آغاز یارگیری، این تیم به کارش ادامه داد.

این در حالی است که بحث واگذاری باشگاه تراکتورسازی مجددا در هفته‌های گذشته مطرح شده و این تیم به احتمال زیاد سال آینده با مالکیت جدید در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

کسب اطلاع کردیم بر اساس نامه‌ای که از مراجع بالاتر به باشگاه تراکتورسازی رسیده، عنوان شده که نیروهای مسلح نمی‌توانند در لیگ برتر تیمداری کنند و باید امتیاز تیم‌های زیرمجموعه این نهاد، به سایر بخش‌ها واگذار شوند.

این موضوع در کنار مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی که این فصل به اوج خود رسید، باعث شده تا مدیران این باشگاه تبریزی تلاش خود را برای واگذاری تیم به بخش خصوصی آغاز کنند. یک منبع آگاه در این خصوص گفت: مسئولان باشگاه حتی با بعضی از شرکت‌ها و ارگان‌ها برای انتقال سهام باشگاه مذاکراتی داشته‌اند ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

بعضی از مدیران تراکتورسازی بعد از اینکه این تیم صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده و شانس کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر هم دارد، در حال حاضر بدون سر و صدا این موضوع را پیگیری می‌کنند.

از سوی دیگر بعضی از بازیکنان لیگ برتری که در تیم‌های پایتخت بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم داشته‌اند، برای گذراندن دوران خدمت خود در تیم تراکتورسازی برای فصل آینده چراغ سبز نشان داده‌اند ولی مسئولان باشگاه پاسخ قاطعی به آنها نداده و این بازیکنان هم سردرگم هستند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مانی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    واقعا حیفه ، فقط طوری نشه که بهترین تیم حال حاضر در آسیا از هم بپاشه.
  • امین ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    وای نه تیم تازه ایده آل شده چرا بعضیا چشم پیشرفتهای محبوب آذربایجان رو ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس