کد خبر 563028
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

براساس اطلاعیه‌‌ای که از سوی عناصر ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است افرادی که قصد مهاجرت دارند تشویق می‌شوند تا در تجمع‌های غیرقانونی شرکت کرده و از خود عکس بیاندازند.

به گزارش مشرق، اخیرا اطلاعیه‌ای از سوی عناصر ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که قصد دارد با فریب مردم، آنها را تشویق به حضور در تجمعات غیرقانونی کشور کند.
 
تشویق مردم به قانون شکنی و حضور در تجمع‌های بدون مجوز و غیرقانونی برای بر هم زدن امنیت اجتماعی و به منظور تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی همواره یکی از فعالیت‌های عناصر ضدانقلاب بوده که با گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی شکل جدیدی به خود گرفته است.
 
در ادامه اطلاعیه‌ای را مشاهده می‌کنید که به منظور تشویق برای حضور در تجمع‌های غیرقانونی با وعده سهولت در مهاجرت از سوی عناصر ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
 
در این اطلاعیه آمده است که اگر متقاضیان مهاجرت قبل از خروج از کشور تصاویری از شرکت خود در تجمع غیرقانونی و اعتراضی داشته باشند روند مهاجرت آنها تسهیل می‌شود؛ ضمن اینکه تبلیغ برای پیوستن به جریان‌های انحرافی و نوظهور یکی دیگر از اهداف این عناصر ضدانقلاب است.

دروغ جدید ضدانقلاب برای فریب مردم + عکس
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    آقا این چه کاریه اگه میخواید از کشور خارج بشید مثل آدم برید. با اختشاش هیچی درست نمیشه ضرر اول و آخرش رو خودتون میخورید. به من هم توی ایران هیچ محلی نمیدن میخوام خارج بشم اما پولشو ندارم شما که پولشو دارین مثل آدم از این کشور بی در و پیکر خارج بشید
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    کیس بی خدایی، همجنسگرایی.... مجوز ورود به جهنم رو هم ضمیمه اقامت اروپا بهتون میدن
  • محمود ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    یعنی ملت ما اینقدر نادون هستن که گول این وهابیها میخورن ?? با این کارشون بزرگترین توهین به ما کردن بی شرفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس