کد خبر 535431
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

جدی‌ترین رقیب بایرن در فوتبال باشگاهی آلمان با رعایت اصول و اخلاق ورزشی به مدافع مصدوم مونیخی‌ها دلداری داد و آرزوی کسب سلامتی کرد.

به گزارش مشرق، در فوتبال باشگاهی آلمان، انجام رقابتی فشرده میان چند رقیب، باعث نمی‌شود ملاحظات اخلاقی زیرپا گذاشته شود و باشگاه‌ها به رفتارهای ضداخلاقی روی‌ بیاورند.

به عنوان نمونه بورسیادورتموند(زنبورها) که همواره رقابت تنگاتنگ و فشرده‌ای با بایرن مونیخ در جام‌های مختلف دارد، به خاطر دست‌یابی به افتخار و کسب عنوان، اصول اخلاقی را زیر پا نمی‌گذارد.

این باشگاه معتبر و پرطرفدار ژرمنی روز گذشته وقتی ساعتی بعد از انتشار خبر مصدومیت دردناک و جدید هولگر باداشتوبر در رسانه‌‌ها انتشار یافت، پیام فرستاد و با مدافع ۲۶ ساله باواریایی‌ها ابراز همدردی کرد.

دورتموند در پیام خود عنوان کرد:یک بازیکن مثل باداشتوبر مطمئنا باردیگر از جا بلند خواهد شد. برایش از دورتموند آرزوی کسب سلامتی سریع داریم.

این حرکت جالب مشکی و زردپوشان، درسی تازه به فوتبال باشگاهی ایران است که گاه و بیگاه، مسائل رقابتی،‌آنقدر بین تیم‌ها و اعضای آن، اوج می‌گیرد که اخلاقیات را تحت تاثیر قرارداده و تیم‌ها، اصل اساسی رقابت سالم در کنار رعایت اصول‌ ورزشی را از یاد می‌برند.

باداشتوبر که در سال‌های اخیر متحمل ۲ مصدومیت سنگین و کاملا طولانی پارگی رباط صلیبی در کنار چندین مصدومیت سنگین دیگر شده،‌روز گذشته در تمرین باواریایی‌ها از ناحیه پا دچار شکستگی شد و برای مدت حداقل ۳ ماه دور از تیم ماند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس