کد خبر 534854
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

ستاره لسترسیتی که این روزها مشتریان زیادی دارد، دوست دارد بازی در کنار لیونل مسی را تجربه کند.

به گزارش مشرق، روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا نوشت: لسترسیتی، تیم شگفتی ساز فصل جاری لیگ برتر انگلیس بوده است. این تیم با هدایت کلودیو رانیری بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته است و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام، در صدر قرار دارد.

یکی از بهترین بازیکنان لسترسیتی در فصل جاری که سهم بسزایی در صدرنشینی این تیم داشته، ریاض محرز بوده است. این بازیکن الجزایری تاکنون 14 گل به ثمر رسانده و با سرعت و مهارت بالایش،‌ مشکلات زیادی برای تیم های بزرگ و کوچک لیگ جزیره به وجود آورده است.

عملکرد درخشان محرز در لیگ جزیره باعث شده است تا مشتریان زیادی داشته باشد اما به نظر می رسد خودش دوست دارد بارسلونا را به عنوان تیم بعدیش انتخاب کند. محرز در این زمینه گفت: دوست دارم حضور در کنار مسی را تجربه کنم. احساس می کنم هر بازیکنی دوست داشته باشد با مسی همبازی شود. چه بسا روزی فرا برسد که من بازی در کنار مسی را تجربه کنم. او بازیکن بسیار بزرگی است اما اکنون تنها روی لسترسیتی تمرکز دارم و امیدوارم با این تیم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم و قهرمانی در لیگ جزیره را تجربه کنم.

ریاض محرز در پایان سخنانش درباره این سوال که الگوی ورزشی او چه بازیکنی بوده است نیز گفت: الگوی ورزشی نداشتم اما بعضی از بازیکنان بودند که علاقه زیادی به آنها داشتم و دارم. چهره هایی مثل زین الدین زیدان، رونالدو برزیلی، لیونل مسی و دیدیه دروگبا.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس