کد خبر 534674
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: نباید با بحث هایی که لزومی به رسانه ای شدن آن ها نیست مردم را نگران کنیم.

به گزارش مشرق، رضا حسنی خو درباره استعفای کارلوس کی روش اظهار داشت: به نظر من مشکلات تیم ملی باید با محوریت فدراسیون حل شود.نباید با کشاندن این بحث ها به رسانه ها مردم و علاقه مندان به فوتبال را نگران کنیم.

وی افزود: به نظر من کی روش در شرایط فعلی با توجه به شناختی که از فوتبال ما دارد بهترین گزینه برای تیم ملی است و نباید بگذاریم از تیم ملی جدا شود. باید بنشینیم و مشکلات را برطرف کنیم تا حاشیه ای برای تیم ملی درست نشود.

حسنی خو بیان داشت: کی روش سال هاست در فوتبال ما حضور دارد و توان و امکانات ما را می داند و باید توقعاتش در حد بضاعت فوتبال ما باشد.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    بابا این کیروش فهمیده شما گیرش هستید هی داره گربه میرقصونه و هی میخواد تیغتون بزنه... چقدر شما ساده اید!!؟؟
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    بهترین گزینه برای سرمربی تیم ملی فوتبال برانکو می باشد . چرا که سابق مربی گری تیم ملی و همچنین سابق حضور چندین ساله در لیگ برتر را دارد و قوتبال ایران را خوب می شناسد . برعکس کی روش فردی بدون حاشیه و جنجال است و آدم مغرور و متوقعی نیست .
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    اخه براتکو و کی روش در یه حدن بنده خدا سرمربی به اون بزرگی اصن با برانکو قابله مقایسس اگه برانکو در اون حد بود یه بار فقط میزاشتن بره تو لیگهای اروپایی معتبر ول کنین جانه مادرتون بگین میترسین ازش چون از همتون بالاتره و خیاله همه رو راحت کنین بدبختو دیوانه کردین علنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس