کد خبر 531059
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

یکی از نشریات معتبر آلمان با طرح یکسری سئوال، عنوان می‌کند پپ گواریولا به عنوان سرمربی بایرن، برای تیم انگلیسی آینده‌اش وقت می‌گذارد و در سال ۲۰۲۰ هدایت تیم ملی قطر را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، در شرایطی که مدت کمی از انتشار خبر حضور پپ گواردیولا در تیم فصل آینده منچسترسیتی گذشته، رسانه‌ها در گزارش‌های متنوع، از زوایای مختلف انتخاب جدید مربی کاتالانی و کنونی بایرن مونیخ را ارزیابی می‌کنند.

روزنامه بیلد، به عنوان یکی از نشریات مطرح و پرخواننده آلمان و اروپا از زمانی که خبر همکاری 3 ساله پپ توسط منچسترسیتی تایید شد، گزارش‌های در این مورد منتشرکرد.

این نشریه روزانه پرتیراژ در جدید‌ترین گزارش خود مقاله‌ای به قلم دو نویسنده خود منتشرکرده که 5 سئوال از مربی 45 ساله باواریایی‌ها پرسیده است.

سئوالاتی که می‌تواند پرسش‌ دوستداران فوتبال در سراسر جهان از جمله کشور عزیزمان، ایران نیز باشد.

به همین دلیل نگاهی به این مقاله و سئوالات مطرح شده، می‌اندازیم تا شاید، حداقل بخشی از نکات مبهم در مورد مربی صاحب سبک کاتالانی و خالق تیکی‌تاکا را برایمان، روشن کند.

سئوال 1 : پپ، چقدر برای من‌سیتی وقت می‌گذاری؟

نخستین سئوالی که گزارشگران بیلد پرسیده‌اند، موضوعی است که ذهن رسانه‌‌ها، گزارشگران و هواداران را به خود مشغول کرده است.

همین نکته که از یک طرف مربی کاتالانی عنوان کرده نهایت تلاش خود را می‌کند تا در مدت 4 ماه باقیمانده از حضورش در مونیخ، بیشترین افتخار یعنی 3 جام لیگ قهرمانان اروپا، بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان را بگیرد. اما با توجه به انتشار خبر حضورش در من‌سیتی و تلاش عمده‌ای که تیم متمول لیگ برتری برای فصل آینده دارد، همه از پپ دوست دارند بپرسند، چگونه می‌خواهد هم فکر و ذهن خود را معطوف کسب 3 گانه با بایرن کند و هم برای تیم آینده‌اش مسائلی مثل خریدها را از حالا برنامه‌ریزی کند.

*سئوال 2: آیا پپ باعث رفتن دی‌برون به منچسترسیتی نشد؟

به باور گزارشگران بیلد این ذهنیت و شائبه هم اکنون وجود دارد که کوین دی‌برون، ستاره بلژیکی چندی قبل ولفسبورگ، به خواسته پپ توسط من‌سیتی خریداری شده است.

این نشریه تحلیل می‌کند چون مربی کاتالانی در روز انتشار خبر حضورش در من‌سیتی، عنوان کرده از 4 سال قبل در تماس با آبی آسمانی‌ها بوده، احتمالا در انتقال دی‌برون از ولفسبورگ در سال گذشته به تیم دوم شهر منچستر، نقش داشته است.

*سئوال 3: آیا پپ، لواندوفسکی را با خود به منچستر می‌برد؟

با توجه به این که اخیرا چند روزنامه انگلیسی از جمله سان، گزارش کردند باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد اعجاب‌انگیز 100 میلیون یورویی بابت روبرت لواندوفسکی به بایرن داده، و این مهاجم لهستانی همواره مورد تحسین مربی اسپانیایی واقع شده، هم اکنون این سئوال مطرح است که او نیز تابستان به خواست گواردیولا به جزیره آورده خواهد شد.

*آقای پپ، آیا شما واقعا 3 برابر یورگن کلوپ دستمزد باید بگیرید؟

با توجه به این نکته که پپ گواردیولا 25 میلیون یورو (حدود 100 میلیارد تومان در سال) قرار است در منچسترسیتی حقوق بگیرد، یکی از پرسش‌های بیلد همین مساله است.

گزارشگران این نشریه با ذکر این نکته که یورگن کلوپ، مربی آلمانی کنونی لیورپول تقریبا یک سوم رقم فوق دستمزد می‌گیرد، از پپ پرسیده‌اند آیا فاصله قدرت و قابلیت این دو مربی، آنقدر است که مسئول فنی اسپانیایی، 3 برابر همتای ژرمنی‌اش حقوق سالیانه بگیرد؟

سئوال 5: آقای گواردیولا، زمان خداحافظی‌تان از منچسترسیتی از همین حالا مشخص است؟

آخرین سئوالی که توسط بیلد مطرح شده، به زمان خداحافظی پپ از تیم 3 سال آینده اش مربوط می‌شود.

نشریه آلمانی نوشته است: 3 سال در بایرن، 3 سال هم در منچسترسیتی. آیا بعد مربی تیم ملی قطر می‌شوید؟

بیلد در این مورد افزوده است: اطلاعاتی در دست داریم که پپ گواردیولا در آغاز سال 2020 سرمربی قطر می‌شود تا برای جام جهانی 2022 که در این کشور آسیایی برگزار  می‌شود، تیمی بسیار قدرتمند بسازد.

در آخرین بخش این گزارش جالب، نشریه ژرمنی عنوان کرده این سئوالات را در اختیار «پر» برادر پپ و مانل، مدیر برنامه‌اش گذاشته اما هنوز پاسخی نگرفته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس