محمد عطریانفر از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو اخیر خود با ماهنامه نسیم بیداری مدعی شده است که منشور شخصیت حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی چندوجهی است و اطلاق عنوان "صحنه‌گردان انتخابات" به او نه‌تنها عیب نیست بلکه حسن است.

گروه سیاسی مشرق - محمد عطریانفر از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو اخیر خود با ماهنامه نسیم بیداری مدعی شده است که منشور شخصیت حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی چندوجهی است و اطلاق عنوان "صحنه‌گردان انتخابات" به او نه‌تنها عیب نیست بلکه حسن است.

وی همچنین در جدیدترین برداشت اصلاح‌طلبان از فتنه 88 اظهار داشت: "من خود از آسیب دیدگان 88 هستم؛ هرچقدر در برابر آینه سیاست و اجتماع به گذشته و حال خود نگاه می‌کنم. اثری از انقلاب رنگی و تبانی علیه نظام نمی‌بینم، من در برابر هر آنچه تقویت نظام و رهبری است. صادقانه خاضع و تسلیم هستم."[1]

این اظهارات در حالی است که محمد عطریانفر از فعالان فتنه 88 در دادگاه علنی رسیدگی به فعالیت‌های ضد امنیت ملی در سال 1388 در بخشی از دفاعیات خود گفت: "ما اصلاح‌طلبان با زاویه گرفتن از ولایت‌فقیه دچار نفاق شدیم."[2]

همچنین کیان تاج‌بخش از دیگر فعالان فتنه در بخشی از سخنان خود اظهار داشت که ملاقات مستقیم آقای عطریانفر با خود آقای سوروس یکی از نقاط عطف شروع همکاری و ارتباط بین جریان داخل و خارج جریان فتنه بود.



[1] نسیم بیداری، سال هفتم، شماره 65، صفحه 42

[2] http://www.irdc.ir/fa/content/7513/print.aspx

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ناشناس ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    اگر هاشمی صحنه گردان انتخابات است اصلاح طلبان یقین داشته باشند که بازنده انتخابات خواهند بود .
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    سایت مشرق ! فرض کن این دو روزه دنیا را با لذت و بغض تمام کردی ، در روز قیامت چه غلطی می خواهی بکنی و جهنم ابدی که در انتظارت است ؟
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    من خود از آسیب دیدگان 88 هستم؛ هرچقدر در برابر آینه سیاست و اجتماع به گذشته و حال خود نگاه می‌کنم. اثری از انقلاب رنگی و تبانی علیه نظام نمی‌بینم، من در برابر هر آنچه تقویت نظام و رهبری است. صادقانه خاضع و تسلیم هستم." جناب اقای عطریانفر با سلام و ارزوی عاقبت بخیری برای همه افراد ذات بد نیکو نگردد انکه بنیادش بد است . هنگام خواندن این مقاله که سایت محترم مشرق بچاپ رسانیده است بی اختیار بیاد استغفارها و لحن بسیار پشیمان شما در مصاحبه های بعد ار فتنه و دستگیری تان بودم . ظاهرا دوباره یادتان رفته و دارید به مبدا رجوع می کنید . اینکه در سخنان نسبت به افراد مختلف بایستی جاذبه داشت تا دافعه درست است . ولی چند اتفاق دیگر بایستی برایتان بیافتد تا دست بردارید ؟ شما و دوستانتان ایا متنبه نشده اید ؟ ضمنا ارادت زبانی صرف به رهبری - درست مثل بعضی ها که می گوید "ممکن است من اختلافی با رهبری در موضعی داشته باشم ولی در نهایت حکم ایشان را انجام می دهم " ولی عملا دارد کار خود را انجام می دهد درست مثل برخی از افراد دیگر در برخی از قوای سه گانه کشور ،این رفتار یک تاکتیک است وگرنه رهبر ی نظر خود را در مورد ماهیت و ریشه ان تعرض بطور صریح اعلام کرده است . نیازی نیست از ارشیو برایتان مستندات بیاورم . مشاالله خود شما در این قبیل موارد کم ندارید و کاملا مسلط به روش های استخراج منابع و مدارک . لیکن گیر کارتان در جای دیگری است . والسلام .
  • عبدالله ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    عطریان فر.نظراین حقیراینست که هرشخصی که خبانت به شهدا. امام. رهبری. پابرهنگان.بسیجیها.کرده ومیکندوازاین راه به قدرت وثروت. وزر وزور رسید.خدای بزرگ اورا دردنیا وآخرت لعنت کند.وهمچنبن حامیانیکه دونسته حمایت میکنند.
  • عین سین ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    هنوز هم در عالم نقاق هستید حتی با خودتان و بین خودتان، اگر رو راست باشید شاید خدا به شما نظر لطفی بکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس