پس از اینکه محسن فروزان از فحاشی فرهاد کاظمی در رختکن سیاه جامگان پرده برداشت و منجر به اخراجش از این تیم شد، این بار مربی سابق دروازه بانان سیاه جامگان عنوان کرد که این مربی در رختکن تیم فحاشی کرده است.

به گزارش مشرق، احسان وجدی درباره اتفاقاتی که در تیم فوتبال سیاه جامگان از زمانی که فرهاد کاظمی آمده رخ داده اظهار داشت: از روزی که در باشگاه سیاه جامگان مشغول به کار شدیم تا زمانی که آقای خطیبی و رمضانی سرمربی تیم بودند هم نتایج بهتری می گرفتیم و هم آرامش داشتیم. در زمان آقای خطیبی دو پیروزی به دست آوردیم و زمانی که او رفت و رمضانی جایگزین شد شرایط فوق العاده بهتر شد. مقابل همین راه آهن که فرهاد کاظمی سرمربی اش بود 120 دقیقه بازی کردیم و در نهایت در ضربات پنالتی حذف شدیم. همه چیز خوب پیش می رفت تا روزی که فرهاد کاظمی هدایت تیم را بر عهده گرفت. روزهای اول برخورد بدی نداشت اما پس از یک هفته شروع کرد به فحاشی. به هر کس که می رسید هرچه از دهانش در می آمد می گفت.

وی درباره اتفاقات داخل رختکن پس از بازی با فولاد که منجر به قطع همکاری با محسن فروزان شد، بیان داشت: وقتی به رختکن رفتیم فرهاد کاظمی به محسن فروزان حمله کرد و هرچه فحش بلد بود به فروزان داد. این بچه به هیچ وجه جواب فرهاد کاظمی را نداد و فقط گفت آقا لطف کنید توهین نکنید. اما باز هم فرهاد کاظمی کوتاه نیامد و فحش های بدتری نثار فروزان کرد. پس از آن کاظمی در جلسه ای مرا صدا کرد و به من گفت چرا علیه فروزان مصاحبه نمی کنی؟ فرهاد کاظمی به من گفت اگر می خواهی در باند من نباشی با تو برخورد می کنم.

مربی سابق دروازه بانان سیاه جامگان ادامه داد: به شخصه یکی، دو بار مورد حمله حرفهای رکیک فرهاد کاظمی قرار گرفتم. پس از آن پیش عباسی رفتم و به او گفتم که فرهاد کاظمی به من بد و بیراه می گوید. عباسی از من خواست چند روز سر تمرین نروم و گفت خودم خبرت می کنم. حاضرم دست روی قرآن بگذارم و حرف هایم را ثابت کنم. این چیزها باعث خراب شدن شخصیت من می شود.

وجدی درباره بازیکنان این تیم گفت: وقتی بازیکنان جزو لیست 11 نفره قرار می گیرند می ترسند بازی کنند. کلا نگران هستند که وقتی بازی تمام شود چه فحش هایی قرار است از فرهاد کاظمی بشنوند. اگر می بینید بازیکنان سکوت کرده اند به این خاطر نیست که به آنها فحاشی نشده. دلیلش این است که آنها با باشگاه قرارداد دارند و نمی توانند زندگی فوتبالی خود را تحت الشعاع این مسائل قرار دهند. هر بازیکنی که از این تیم بیرون بیاید می تواند گواه باشد که من حرف راست را زده ام یا دروغ می گویم.

وی با اشاره به پیشنهاد فرهاد کاظمی به خود تصریح کرد: فرهاد کاظمی به من گفت اگر می خواهی در باند من باشی باید علیه هرکسی که می گویم حرف بزنی. اما با اینکه نیاز مالی داشتم باز هم زیر بار چنین پیشنهادی نرفتم. خیلی حرف های دیگر هم است که می توانم بزنم. اما تصمیم دارم آنها را در کمیته اخلاق یا کمیته صیانت بیان کنم. برای این صحبت هایم مدرک هم دارم. سوالم اینجاست که چرا باید فرهاد کاظمی با زندگی یک نفر این گونه بازی کند؟

مربی سابق دروازه بانان سیاه جامگان گفت: عباسی به دروغ گفته است که من به محسن گفته ام فرهاد کاظمی به او فحاشی کرده. در صورتی که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. زیرا فرهاد کاظمی هرچه را دوست داشت خودش به فروزان گفته بود. همه اینها دروغ می گویند. حاضرم قسم بخورم که فرهاد کاظمی یک حرف راست در کل زندگی اش نزده است. اگر الان در مقابل من حرفی را بزند قطعا یک دقیقه بعد پشت سرم حرف های دیگری می زند. محسن فروزان ستاره تیم ما بود و توانست خیلی به نتایجی که می گیریم کمک کند.

وجدی در پایان افزود: نمی دانم حضور رمضانی در تیم چه ایرادی داشت که فرهاد کاظمی را آورده اند. یادم می آید که در زمان سرمربیگری سعید رمضانی نظرسنجی در شهر مشهد گذاشتند که 90 درصد مردم از نتایج تیم راضی بودند.


منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس