کد خبر 501592
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

مدیر برنامه پوگبا ستاره فرانسوی بانوی پیر بار دیگر درباره انتقال وکلیش اظهار نظراتی را انجام داد.

به گزارش مشرق، مینو رایولا مدیر برنامه پل پوگبا مهاجم جوان و آینده‌دار فرانسوی بیانکونری پیش‌بینی‌هایی را درباره انتقال وکلیش در تابستان آینده انجام داد و اظهار داشت که پوگبا تمایلی به ادامه بازی در یوونتوس در تابستان آینده را ندارد.

رایولا در مصاحبه با شبکه میدیاست گفت: پوگبا پدیده فوتبال نیست که به تازگی مطرح شده باشد همه او را به چشم یک پدیده تازه ظهور کرده در مستطیل سبز نگاه نمی‌کنند بلکه او یکی از ستاره‌های حال حاضر جهان است که همه او ر ا می‌شناسند و خواهان قرارداد با او هستند.

وی افزود: تابستان گذشته خود پوگبا تصمیم گرفت که در تیم یووه بماند و به وعده خود عمل کرد و هیچگاه سعی نکرد که باشگاه را ترک کند.

مدیر برنامه مروارید سیاه در پایان گفت: پوگبا تصمیمی که در تابستان گذشته برای ماندن در یوونتوس را گرفت از ته قلبش بود و این را تاکید می‌کنم که وکیلم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشگاهش را ترک نمی‌کند اما درباره تابستان آینده نمی‌توانم ماندنش را تضمین کنم باید منتظر بمانیم که او چه تصمیمی می‌گیرد.

پیش از این در تابستان گذشته باشگاه‌های بزرگی از جمله رئال مادرید و بارسلونا خواهان قرارداد با این ستاره جوان فرانسوی بودند که او تصمیم به ماندن در تورین را گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس