کد خبر 501565
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

دادگاه داوری در ورزش مجازات فدراسیون فوتبال اسپانیا را به خاطر عدم کنترل و قوانین نادرست در خصوص عقد قراردادهای غیرمجاز میان باشگاه و بازیکنان خارجی زیر سن قانونی کاهش داد.

به گزارش مشرق، اعتراض فدراسیون فوتبال اسپانیا از دادگاه داوری در ورزشی (CAS) برای لغو مجازاتی که فیفا برای این فدارسیون در نظر گرفته بود، تنها با کاهش جریمه نقدی اسپانیایی‌ها همراه بود.

فیفا سال گذشته باشگاه بارسلونا را به خاطر عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی برای یک سال از اضافه کردن بازیکن به ترکیبش محروم کرد و به دنبال آن نیز فدراسیون فوتبال اسپانیا را هم به خاطر عدم نظارت کافی بر نقل‌و‌انتقالات باشگاه و اجرای آنها براساس قوانین که زمینه ارتکاب تخلف را برای باشگاه بارسلونا فراهم آورد، 410 هزار یورو جریمه نقدی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به این حکم به دادگاه داوری ورزش (CAS) اعتراض کرد. CAS درخواست فدراسیون فوتبال اسپانیا برای لغو مجازات فیفا را رد کرد اما جریمه نقدی آنها را به 225 هزار یورو کاهش داد.

حکم CAS در پاسخ به اعتراض فدراسیون فوتبال اسپانیا در حالی اعلام شده است که به تازگی اخبار و گزارش‌هایی در مورد احتمال مجازات شدن باشگاه رئال‌مادرید به خاطر ارتکاب تخلفی مشابه به آنچه باشگاه بارسلونا انجام داد شنیده می‌شود. به نوشته نشریه آس، تصمیم فیفا درباره مجازات باشگاه رئال‌مادرید برای عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی قطعی است اما به دلیل محرومیت موقت ژرومه والکه، دبیر کل فیفا، تصویب و اعلام آن فعلاً به تعویق افتاده است. با محکوم شدن باشگاه رئال‌مادرید، بعید نیست که فدراسیون فوتبال اسپانیا بار دیگر مجازات شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس