رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از آخرین جزئیات پرونده پسر جنجالی شبکه تلگرام خبر داد و گفت: آنچه که تا الان مشخص شده این است که متهم - وحید 30 ساله - با تهیه این عکس‌ها از افراد اغفال شده سوء استفاده کرده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدمهدی کاکوان رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی پخش کیلیپی در فضای مجازی مبنی بر انتشار عکس‌های خانم‌ها و مصاحبه‌ای که خود این فرد دستگیر شده انجام داد دال بر اینکه این تصاویر مربوط به عکس‌های اقوام، دختر خاله‌ها و خواهر من هستند و فضای جامعه در این خصوص مشوش شد مقام قضایی طی حکمی دستور دستگیری این متهم را صادر کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ افزود: با اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی متهم مذکور که وحید 30 ساله نام دارد دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس فتای تهران بزرگ تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد خودرو و منازلی که در تصاویر وجود دارد متعلق به متهم نیست و متهم با ترفندهای مختلف این خانم‌ها را اغفال کرده و پس از کشاندن آنها به این مکان از آنها عکس تهیه کرده است.

وی افزود: در کلیپی متهم عنوان کرده بود که گوشی‌اش سرقت و از آن سوء استفاده شده که در بررسی ماموران پلیس فتای تهران بزرگ مشخص شد که متهم در رابطه با سرقت گوشی خود به هیچ مرجع انتظامی مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ اعلام کرد: آنچه که تا الان مشخص شده این است که متهم با تهیه این عکس‌ها از افراد اغفال شده سوء استفاده کرده است.

وی گفت: هم اینک خانواده‌های این افراد به پلیس تهران مراجعه کرده و با اعلام اینکه حیثیت و آبرویشان در جامعه از بین رفته است خواهان بررسی موضوع و برخورد مناسب با متهم است.

سرهنگ کاکوان هشدار داد اگر فرد یا افرادی در شبکه‌های اجتماعی بخواهند از تصاویر خصوصی دیگران استفاده کنند و با انتشار آن تصاویر، افراد را مورد هتک حرمت قرار دهند قطعا با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • shayan ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    عههه وحید گرفتن؟؟خخخ منظورتون چیه اغفال شدن؟؟؟اونا اصلا ادم عادی نبودن ک بخان اغفال بشن
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    دخترا همه خراب بودن که با این بابا عکس گرفتن بایستی همشونو اعدام کنن
  • ناشناس ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    باید هم این پسر و هم اون دختر ها به سختی مجازات بشن.
  • حنا ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    اگرنگران دخترتون بودین نمی گذاشتین این جور وضعی داشته باشن
  • امید ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 0
    بنظر من اون پسرو ول کنید و برید اون دخترارو بگیرید خداوکیلی قیافشونو نگاه کنید یکی از یکی داغونتر لیاقت اون دخترا با اون مدل زندگی کردنشون همینه باید فیلمشونم پخش میکرد آدم نیستن که گند زدن به کل ایران.
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    0 0
    این دخترا غلط کردن. مگه آبرو دار بودن والا قیافهاشون تابلو که همشون مشکل داشتن .پسره عوضی ورو هم حسابی دمار از روزگارش درارید.
  • ملیح ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    حکم اعدامش واقعیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس