کد خبر 497419
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

باشگاه گدانسک که آناستازی هدایت آن را در پلاس لیگای لهستان بر عهده دارد از همان ابتدا مخالف حضور سرمربی تیمش در تیم ملی والیبال ایران بوده است.

به گزارش مشرق، رائول لوزانو، ‌مربی 59 ساله آرژانتینی، عصر دوشنبه به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد. این انتخاب در حالی صورت گرفت که آندره‌آ آناستازی، مربی سرشناس ایتالیایی هم مثل چند سال گذشته، یکی از کاندیداهای احراز این پست بود ولی از قرار معلوم، باشگاه گدانسک که آناستازی هدایت آن را در پلاس لیگای لهستان بر عهده دارد از همان ابتدا مخالف حضور سرمربی تیمش در تیم ملی ایران بوده است.

میکال رودنیکی، سخنگوی باشگاه گدانسک در این مورد می‌گوید: برای ما موضوع جدایی آناستازی از تیم اصلاً مطرح نبود. ما از علاقه فدراسیون ایران برای استخدام آناستازی اطلاع داشتیم و از مطرح شدن دوباره آن،‌ تعجب نکردیم چون او یکی از بهترین مریبان دنیاست. از طرفی روز دوشنبه متوجه شدیم که فدراسیون والیبال ایران،‌ سرمربی تیم ملی خود را انتخاب کرده و این مربی جدید، آناستازی نیست. من مفاد قرارداد مربی تیم خودمان را نمی‌دانم ولی مطمئن هستم برای حضور همزمان در یک تیم دیگر باید ابتدا رضایت باشگاه را جلب کند و ما به هیچ وجه چنین صحبتی انجام ندادیم.

سخنگوی تیم گدانسک ادامه داد: ما به آندره‌آ اعتماد کامل داریم. او علاقه زیادی به تیم و شهر گدانسگ دارد و به قرارداد خود هم پایبند است به همین خاطر، تمرکز ما تنها روی مسابقه بعدی نیست و توسعه تیم در سال‌های آینده نیز جزو برنامه‌های اصلی باشگاه است. قرارداد آناستازی تا فصل17-2016 با ما اعتبار دارد و من می‌توانم تضمین بدهم که او می‌خواهد تا پایان قراردادش در تیم بماند. آناستازی در فکر ترک باشگاه نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس