کد خبر 496334
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

یکی از منابع خبری معتبر لهستان ادعا کرده که احتمال پیوستن ستاره لهستانی خط حمله بایرن‌مونیخ به رئال‌مادرید در پایان فصل بسیار زیاد است.

به گزارش مشرق، روزنامه لهستانی «پرزگلاد اسپورتوی» روز گذشته (یکشنبه) گزارشی را منتشر و در آن ادعا کرد نشانه‌هایی از احتمال دست به کار شدن رئال‌مادرید برای خرید روبرت لواندوفسکی در تابستان سال جاری وجود دارد.

این نشریه که گزارش خود را با عنوان «رئال مادرید با لوی رؤیاپردازی می‌کند» منتشر کرده، جزو منابع خبری معتبر لهستان به شمار می‌رود که همواره اطلاعات درستی از وضعیت ستاره‌های این کشور داشته و اغلب گمانه‌زنی‌هایش درباره آینده آنها درست از آب درآمده است.

پرزگلاد اسپورتوی در خصوص دلایل محتمل بودن تلاش رئال‌مادرید برای خرید لواندوفسکی نوشته است: از یک سو فلورنتینو پرس یک بار دیگر وضعیت مهاجم فرانسوی تیمش، کریم بنزما را بی‌ثبات می‌بیند و این بازیکن ملی‌پوش دادگاهی شده و از سوی دیگر کریستیانو رونالدو ار وضعیت خود در تیم راضی نیست و دچار افت شده است.

در همین حال لواندوفسکی شخصاً حرکتی انجام داده است که به احتمال درست از آب درآمدن گمانه‌زنی نشریه پرزگلاد اسپورتوی قوت بخشیده است. او در هفته‌ای که روی بازی برای تیم ملی کشورش در ورشو آماده و تمرکز کرده است، در واکنش به گزارشی که از احتمال پیوستن وی به رئال‌مادرید حکایت داشته، اظهارنظر خاصی انجام نداد و به گفتن یک جمله بسنده کرد:«من با بایرن مونیخ قرارداد دارم.» مهاجم باواریایی‌ها حتی بدون لحظه‌ای تردید حاضر شد با جلد نشریه پرزگلاد اسپورتوی که روی آن تیتری درباره تلاش رئال‌مادرید برای جذبش دیده می‌شود، عکس بگیرد.

لواندوفسکی 27 ساله تا سال 2019 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و سالانه از این تیم 10 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس