کد خبر 490319
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

محصولات سری آنر هواوی جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های این کمپانی چینی هستند که طی سال‌های اخیر نسل‌های جدیدی از آنها نیز معرفی شده است. این غول چینی اعلام کرده بهمن سال جاری گوشی‌های منتخب سری آنر بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو را دریافت خواهند کرد.

گوشی‌های سری آنر هواوی بهمن ماه اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد به گزارش مشرق، گوشی‌های سری آنر هواوی با توجه به مشخصات فنی خوب و قابل قبول در کنار قیمت مناسب، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آن دست از خریدارانی به شمار می‌روند که قصد دارند با صرف کمترین هزینه محصولی جذاب را خریدارانی کنند. گوشی‌های چون آنر 3C، آنر 3C لایت، آنر 4C، آنر 4X و آنر 6 جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند.
 
بعد از معرفی گوشی آنر ۷، حالا کمپانی هواوی اعلام کرده تا چند ماه دیگر بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو را برای این محصول منتشر خواهد کرد. در توئیتی که توسط هواوی هند منتشر شده می‌بینیم سیستم‌عامل گوشی‌هایی چون آنر ۷، آنر ۴ سی، آنر ۴ ایکس، آنر ۶ و آنر ۶ پلاس تا ماه فوریه (بهمن ماه) به اندروید ۶ ارتقاء خواهند یافت.
 
گوشی‌های سری آنر هواوی بهمن ماه اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد
 
در حالی که برنامه‌ی بروزرسانی گوشی‌های سری آنر هواوی اعلام شده، اما هنوز به طور دقیق معلوم نیست چه زمانی دیگر محصولات خانواده‌ی هواوی، اندروید مارشمالو را دریافت خواهند کرد. هواوی همچنان از تولید و عرضه‌ی گوشی نکسوس ۶  پی به عنوان بهترین محصول این خانواده سرمست بوده و به نظر می‌رسد طبق آنچه امروز در خبرها داشتیم، میزان اقبال کاربران به گوشی‌های جدید سری نکسوس قابل توجه بوده است.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس