کد خبر 477990
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: در نشستی با حضور گودرزی، مسائل مربوط به حمایت کنندگان مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس بررسی شد.

به گزارش مشرق، سید نصرالله سجادی در خصوص نشست امروز باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس با دکتر گودرزی و معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای، گفت: طی نشستی که با حضور مدیران عامل سرخابی ها در دفتر وزیر تشکیل شد درباره مسائل مختلف این دو باشگاه گفت و گو شد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این جلسه به طور مشخص در رابطه با شرایط حمایت کنندگان مالی و حمایت و پشتیبانی وزارتخانه از این دو باشگاه است مواردی مطرح شد.

سجادی درباره ادامه جلسات ارزیابی چهار فدراسیون ورزشی گفت: امروز عملکرد فدراسیون های چوگان، تنیس، بوکس و هاکی در حوزه قهرمانی و حرفه ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان این که این جلسات با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون ها و مدیران و کارشناسان حوزه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد، افزود: در این جلسات مرورری بر ارزیابی فعالیت های هر یک از فدراسیون ها در سال 93 کردیم که این ارزیابی در سه حوزه پیشرفت ورزش قهرمانی، توسعه رشته ورزشی و بخش مدیریت اداری و پشتیبانی بود.

سجادی هدف از برگزاری این جلسات را مرور ارزیابی انجام شده با فدراسیون ها به صورت منفک دانست تا ضمن آشنا شدن فدراسیون ها با نقاط ضعف و قوت خود، پیشنهادات وزارت ورزش و جوانان در این حوزه ها مطرح شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در عین حال افزود: هدف نهایی ازاین ارزیابی، نظارت و کنترل بیشتر بر عملکرد فدراسیون ها در امور جاری است که این ارزیابی هر ساله پس از پایان سال انجام و در سال بعد اعلام می شود؛( یک ماه پیش نتایج کلی این ارزیابی اعلام شده است).

از صبح شایعه شده بود که سجادی از سمت خود در وزارت ورزش استعفا داده و به این شایعه دامن زده شده بود. اما سایت وزارت ورزش با انتشار این خبر، به طور غیر مستقیم شایعه استعفای سجادی را تکذیب کرد.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس