کد خبر 477752
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

آقای خاص عنوان کرد سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ در تلاش بوده تا وی را برای جانشینی خود در اولدترافورد متقاعد کند.

به گزارش مشرق، سرمربی پرتغالی چلسی فاش کرد که چند ماه پیش از اعلام بازنشستگی فرگوسن از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد با یکدیگر صحبت‌هایی داشته‌اند، اما گزینه اول او برای بازگشت به لیگ برتر، چلسی بوده نه منچستریونایتد.

مورینیو با اشاره به اینکه سرالکس هم می‌دانسته که او تمایل به بازگشت به استمفوردبریج دارد، در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: هر مربی به منچستریونایتد به عنوان یک باشگاه فوق‌العاده بزرگ نگاه می‌کند، ولی من می‌خواستم به چلسی بازگردم. فرگوسن می‌خواست من هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرم، اما طی صحبتی که با او داشتم، متقاعد شد و پیشنهادش برای سرمربیگری من در منچستریونایتد را روی میز نگذاشت. خود سرالکس هم به خوبی از حس من آگاه بود. من می‌خواستم رئال مادرید را برای بازگشت به چلسی ترک کنم.

ژوزه مورینیو در ماه ژوئن 2013 پس از ترک رئال مادرید برای بار دوم هدایت چلسی را بر عهده گرفت، این اتفاق درست یک ماه پس از اعلام بازنشستگی سرالکس فرگوسن از سرمربیگری منچستریونایتد و انتخاب دیوید مویس به عنوان جانشین وی افتاد.

وی افزود: فرگوسن راز بزرگی را برایم فاش کرد، رازی که خیلی‌ها از آن بی‌اطلاع بودند. او یک یا دو ماه پیش از اعلام بازنشستگی‌اش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد تصمیمش برای خداحافظی از دنیای مربیگری را به من گفت. می‌دانستم که فرگوسن به من اعتماد دارد، چون اگر این‌طور نبود او این راز مهم را به من نمی‌گفت. از اینکه این راز را می‌دانستم حس ترس داشتم، ولی سرانجام فرگی تصمیمش برای خداحافظی را به رسانه‌ها گفت و به نوعی تسکین پیدا کردم
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس