کد خبر 477599
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید گوشه‌هایی از اتفاقاتی که در پشت صحنه بازی‌های تیم پیشین‌اش در اولدترافورد رخ می‌داد را فاش کرد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو فاش کرد که سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد زمانی که اوضاع بر وفق مرادش پیش نمی‌رفت چه رفتاری داشت و چه کارهایی انجام می‌داد.

طبق اعتراف رونالدو، فرگی هنگام خشمگین شدن دیگر همه بازیکنانش را از لب تیغ می‌گذراند و او نیز از رفتار پرخاشگرانه این مربی اسکاتلندی که به خاطر ادای تند و محکم جملاتش به «سشوار» معروف شده بود، در امان نبوده است.

فرگوسن به خاطر از دست دادن کنترل اعصابش در رختکن تیم پس از بازی‌های ضیف من‌یونایتد معروف بود، اما رونالدو در بخشی از مستند شبکه بی‌بی‌سی درباره سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ که «رموز موفقیت» نام دارد، جزئیات بیشتری از نحوه رفتار فرگوسن را در رختکن شیاطین سرخ فاش کرده است.

رونالدو در این خصوص می‌گوید: یادم هست که بعضی وقت‌ها زمانی که اوضاع بد بود یا ما بعضی از بازی‌ها را می‌باختیم، فرگوسن در رختکن به صندلی‌ها لگد می‌زد، به کفش‌های‌مان لگد می‌زد، به همه چیز لگد می‌زد، به بطری‌های آب، نوشیدنی‌های‌مان. او از عصبانیت سرخ می‌شد و می‌گفت لعنت به شما، شما باید توپ را پاس می‌دادید، شما!

با وجود ترسناک بودن توصیف رونالدو از نحوه رفتار فرگوسن در رختکن منچستریونایتد، اعتراف او نسبت به این موضوع جالب بود.

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید ادامه داد: رفتارهای فرگوسن باورنکردنی، اما خوب بود، چون باعث می‌شد ما برای بازی بعد چیزهای جدید یاد بگیریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس