کد خبر 476773
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

بیانیه خداحافظی محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان که منتشر شد، پر از ابهام و طعنه بود. البته با وجود انتشار این بیانیه هم مشخص نشد علت قهر و غیبت او چه بوده و چرا در این مدت مهر سکوت بر لبانش زده است!

به گزارش مشرق، در حالی که شایعات زیادی درباره علت قهر نویدکیا شنیده می شود و از اختلاف او با سرمربی و مدیریت سپاهان تا اختلاف شخصی اش با یکی از اعضای هیات مدیره، به عنوان دلایل قهر او عنوان شده؛ اما شنیده های جدید حکایت از تصمیم مهم و بزرگ او برای ورود به دنیای مربیگری دارد.

نویدکیا در چند سال اخیر همواره یکی از کاندیداهای مربیگری در سپاهان بوده و حتی علیرضا رحیمی، مدیرعامل سابق پس از برکناری زلاتکو کرانچار خواهان حضور محرم روی نیمکت بود که با مخالفت اعضای هیات مدیره موفق به انجام این پروسه نشد و خودش نیز از سمت مدیرعاملی استعفا کرد.

حالا که شرایط زانوی مصدوم کاپیتان سپاهان بدتر شده و او دیگر مثل سابق تحمل درد را ندارد و از سوی با توجه به اینکه در مرز ۳۸ سالگی قرار دارد و توان بدنی اش اجازه حضور در بازی های پرفشار را نمی دهد، گویا بهترین راه حل را در کناره گیری و آماده شدن برای ورود به دنیای مربیگری می داند؛ هر چند او نمی خواهد این تصمیم را آشکار کند و به قولی توپ را به زمین باشگاه انداخته تا مقابل هواداران قرار نگیرد!

اگر این موضوع صحت داشته باشد، شایعاتی که به خاطر کم بودن مبلغ قرارداد نویدکیا مطرح شده بود نمی تواند درست باشد چرا که کاپیتان با اینکه با باشگاه قرارداد داشته؛ اما مقرر شده بود به ازای هر بازی که برای سپاهان انجام می دهد ۵۴ میلیون بگیرد که با توجه به غیبت او از ابتدای فصل تاکنون نمی تواند ادعایی درباره مسائل مالی داشته باشد و به کم بودن دریافتی اش اعتراض کند و به خاطر مسائل مالی قهر کرده باشد.

منبع: پچ پچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس