کد خبر 475815
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد که شروع ضعیف تیمش در این فصل، بدترین مقطع از دوران مربیگری وی را رقم زده است.

مورینیو: بدترین دوران مربیگری‌ام را می‌گذرانم
به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو اعتراف کرد که در حال حاضر بدترین مقطع از دوران مربیگری‌اش را سپری می‌کند. او که شاگردانش سه‌شنبه هفته گذشته در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک در خانه پورتو تن به شکست دادند و پنجمین باخت خود را در این فصل تجربه کردند، تیمش را در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس می‌بیند و این در حالی است که هفت هفته از مأموریت آبی‌پوشان لندن برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها می‌گذرد.

مورینیو که فردا (شنبه) شاگردانش در هفته هشتم لیگ برتر میزبان ساوتهمپتون خواهند بود، در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: من مقطع فعلی را بدترین مقطع از دوران مربیگری‌ام می‌دانم که در آن بدترین نتایج را کسب کرده‌ام. به این مقطع به چشم یک تجربه فوق‌العاده نگاه می‌کنم، اما نمی‌خواهم دوباره آن را تجربه کنم. من می‌خواهم این تجربه فردا برایم به پایان برسد و بردن بازی‌ها را از سر بگیریم. فکر می‌کنم که چنین وضعیتی را خیلی دیر تجربه کردم. تجربه چنین وضعیتی بعد از 15 سال مربیگری خیلی دیر است.

آقای خاص افزود: اتفاقاتی که تاکنون رخ داده است نباید دو بار، سه بار یا چهار بار تکرار شوند، اما این اتفاقات به من برای پیشرفت کمک خواهند کرد. نمی‌گویم این سخت‌ترین چالش دوران مربیگری‌ام است، اما بدترین نتایجی که به عنوان یک مربی گرفته‌ام در این مقطع بوده است.

مورینیو همچنین از انتقاد کردن از بازیکنانش و انداختن تمام تقصیرها به گردن آنها خودداری کرد. او اما طعنه‌ای به رسانه‌ها زد و عنوان کرد: بازیکنان می‌دانند که چه زمانی مرتکب اشتباه می‌شوند. من نمی‌دانم زندگی در ادارات شما چگونه جریان دارد، اما به نظر نمی‌رسد که اشتباهات شما برای کسی مهم باشد.

سرمربی پرتغالی چلسی به ترکیبی احتمالی که برای مصاف با ساوتهمپتون به میدان خواهد فرستاد هم اشاره‌ای داشت و تأکید کرد: دستیارم اعلام کرد که لوئی رمی، اسکار و رافائل فالکائو زمانی که تیم در پورتو (لیگ قهرمانان اروپا) بود، بسیار خوب تمرین کرده‌اند.

از فصل 93-1992 به بعد سابقه نداشته است که چلسی در هفت بازی نخست خود در یک فصل از لیگ برتر انگلیس تنها هشت امتیاز گرفته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس