کد خبر 463011
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید با افرادی که به نوعی تحت‌تأثیر بحران پناهجویان اروپا قرار گرفته‌اند، ابراز همدردی کرد.

به گزارش مشرق، در ماه‌های اخیر هزاران آواره آفریقایی و آسیایی که عمدتاً سوری هستند به منظور زندگی بهتر و داشتن امنیت از دست جنگ‌های داخلی و فقر به کشورهای اروپایی سرازیر شده‌اند، اتفاقی که حالا اروپا را وارد بحران تازه‌ای کرده و این قاره را پس از جنگ جهانی دوم وارد جدی‌ترین آزمونش کرده است.

بر اساس گزارش‌ها در سال جاری (2015) تا کنون بیش از 300 هزار پناهجو و مهاجر با گذر از دریای مدیترانه اروپا را برای مهاجرات انتخاب کرده‌اند. این آمار در سال گذشته میلادی 219 هزار مهاجر بود. در خاورمیانه و در چهار سال گذشته چهار میلیون سوری که از جنگ‌های داخلی این کشور به تنگ آمده‌اند فکر مهاجرت به سرشان زده و سرازیر شدن آنها به سوی اروپا، سازمان ملل متحد را هم با  جدی‌ترین مشکل خود در 25 سال اخیر مواجه کرده است.

کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان هم که تحت‌تأثیر بحران اخیر پناهجویان اروپا از جمله غرق شدن کودکی سه ساله که خبر درگذشت او کل جهان را در شوک فرو برد، قرار گرفته در صفحه‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "در تیم ملی پرتغال هیچکسی نسبت به بحران پناهندگان بی‌تفاوت نیست. تمامی ذهن و فکر ما با آنهاست".

کریس رونالدو دوشنبه شب به همراه تیم ملی پرتغال در مرحله انتخابی یورو 2016 به مصاف آلبانی می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیوان از بوشهر ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    مسی هم میره با رژیم کدک کش صهیونیستی همدم می شود زنده باد رونالدو
  • سیما ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    از مسی متنفرم. مرتیکه کوتوله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس